Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nederland en België Versie 8

This site may earn commission on affiliate links.
Ik stel vast dat na de update naar de laatste release (2.42.40) datasharing bij mij weer uit stond ondanks dat ik dit na de eerste update naar v8 wel degelijk had aangezet...
Moeten we nu na iedere update het datasharing weer aanzetten?
 
Ik heb al gemerkt dat mijn venster aan de passagierszijde regelmatig een klein beetje open staat.
Vandaag merkte ik op dat ik het nog maar net had dichtgedaan en terwijl ik iets op de passagiersstoel zocht er dus de deur daar opendeed en enkele minuten later weer dicht deed, bleef het venster deels open.

Lijkt me sinds de v8 een bug te zijn, al kan het probleem er mogelijk eerder al zijn, aangezien ik maar 2 weken met V7 gereden heb.

Heb hetzelfde voorgehad, 3 x achter elkaar. Raar genoeg nadien niet meer (denk ik).
Ik zal straks veiligheidshalve toch eens de tip van @Alain13 toepassen.
 
Wat schijnt te werken is om het raam te resetten. Dit doe je door het raam helemaal handmatig (dus knop ingedruk houden) naar beneden te doen en de knop 3 seconden langer ingedrukt te houden nadat het raam helemaal open is. En daarna hetzelfde voor omhoog. Dus knop omhoog trekken en nadat hij dicht is de knop nog steeds omhoog houden voor een seconde of 3.

Vandaag geprobeerd, kende deze "afstelling" nog niet maar kan melden dat het bij mij niet het gewenste resultaat heeft.
Iemand ook geprobeerd? Zo ja, bevindingen?
 
Ik heb inmiddels een bug gelogd bij Tesla want 'datasharing' staat iedere rit opnieuw uit...vlgs de supportmedewerker was dit zeker niet de bedoeling.
Iemand anders dit probleem?

Verdikkeme, ik heb ook even gekeken en hij stond inderdaad uit. Weer aan gezet. Morgen eens speciaal op letten want dat is niet de bedoeling. Wat data betreft denk ik aan bijv. Inrix voor verkeersdrukte.
 
Vraag ook direct wat die setting nou eigenlijk doet.
IMG_20161112_164649.jpg


Volgens mij gaat het over beide:
Data naar de Tesla fleet versturen (en naar partners)
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
Om de accu op temperatuur te krijgen voor vertrek doe ik inderdaad als ik thuis kom uit het werk even kijken hoeveel uur hij ongeveer moet laden, en dan stel ik de schedule zo in dat hij vlak voor vertrek de volgende dag klaar is. Doe ik dat niet, dan heb ik 10km nog steeds streepjes en verminderde regen.

Ik heb ook hetzelfde, maar herken dat niet van vorig jaar. Eergisteren had ik pas na 17 minuten (waarvan ruim de helft snelweg) maximale regeneratie.