Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nederland en België Versie 8

This site may earn commission on affiliate links.
Een lange reis met 8.0 ? Decathlon® heeft het ideale product om u te helpen, tijdens de reis, wat spieroefeningen te doen. Het gaat om polsbandjes van 500 gram (bestaat ook in zwaardere versies maar laten we klein beginnen). Wordt verkocht per paar.

Natuurlijk moet u tijdens zo'n lange reis wel altijd/immer/steeds één hand op het stuur houden. Dus kan u maar met één hand tegelijk de oefening doen. Het andere Decathlon® polsbandje bergt u dan maar weg. Zijn er naar uw smaak te weinig bergingsvakken in een Tesla? Geen probleem, u kan het overblijvende Decathlon® polsbandje gewoon rond de onderkant van uw stuur vastbinden. Lekker dicht bij de hand die het stuur vasthoudt. Het extra gewicht op het stuur zorgt voor een sportief gevoel, waardoor u uw verdere oefeningen met het overblijvende Decathlon® polsbandje met nog meer motivatie zal kunnen uitvoeren.

IMG_1021.jpg


Wel steeds bij de les blijven - minstens even bij de les als bij 7.1 of vroeger (echt! - geen grap, in tegenstelling tot de voorgaande proza :)).
 
problemen sinds laatste update.

Ik heb nog een "hele oude" model S. Zonder alle autopilot hardware en bijna 100.000 km op de teller.
Sinds de laatste update 2 problemen.

1) iPhone verbinding valt uit als ik aan het bellen ben en het geluid vanop het stuur probeer harder te zetten.
2) de garageopener werkt soms helemaal niet (al sta ik in de garage).

Zouden dit slijtage problemen zijn en dus iets voor een service center (waar ik over 2 weken naartoe moet voor mijn 3e motor) of een softwarematig probleem?

Even meegeven, de iPhone heb ik er al eens afgesmeten en opnieuw verbonden en ondertussen een nieuwe iPhone, maar nog steeds hetzelfde probleem.
 
Het lijkt wel alsof het updaten niet meer naar alle auto's gaat of in ieder geval niet heel snel. Ik zit nog steeds op 2.42.40 en loop dus al vier versies achter. Even stoppen bij een SeC helpt niet meer las ik en heb ik ook zo ervaren.

Ik heb gemerkt dat TuneIn van favoriet wisselt nadat ik een telefoon gesprek heb beëindigd. Dit duurt meestal een kleine minuut nadat ik heb opgehangen. In die tijd hoor je wel de muziek van het station dat al actief was, maar na die minuut schakelt TuneIn dus naar het volgende station. Wellicht een bug dat in een later release is opgelost en waar ik dus nog op moet wachten.
 
Nu dat studio brussel (tijdelijk) van het tunein kanaal verwijderd werd luister ik via FM. Maar als ik studio brussel als favoriet opsla op de (bij ons) 101.4 blijft hij halsstarrig bij elke nieuwe start naar 100.9 gaan, met veel ruis en een krakende waalse zender, dit houdt hij vol tot ik 3-400 meter gereden heb en dan switcht hij naar de 101.4. Bizar...nog iemand met dit fenomeen?
 
Nu we het toch over geluid hebben: ik beluister meestal muziek vanaf usb. Maar elke zoveel tijd zet ik hem op spotify of iets anders, en zodra ik dan terugkeer naar usb, begint de muziek weer in precies dezelfde volgorde vanaf het 1e nummer te spelen. En dat terwijl ik toch echt het random-knopje ingeschakeld heb. Heeft er iemand een methode om usb muziek ook echt random af te laten spelen?
 
Het lijkt wel alsof het updaten niet meer naar alle auto's gaat of in ieder geval niet heel snel. Ik zit nog steeds op 2.42.40 en loop dus al vier versies achter. Even stoppen bij een SeC helpt niet meer las ik en heb ik ook zo ervaren.

Voor mij geldt hetzelfde, nog steeds. Bevatten de opvolgende versies (zijn het er echt 4??) bug fixes die niet voor alle modellen / configs nodig zijn? Iemand enig idee?
 
Ik heb sinds v8 wel de nodige problemen. Ondanks veel positieve reacties, vind ik AutoPilot op een aantal plekken minder goed geworden. Minder 'strak op de weg', meer 'zoekend'. Verder merk ik regelmatig op stukken met smalle rijstroken (bijv. bij spitsstroken) dat de auto spontaan hard remt.
Hebben jullie dit ook?