Ik begrijp je frustratie, maar anderzijds heb je natuurlijk het gegeven dat een garantie die in tijd is beperkt, altijd een einddatum heeft. Dan mag je vinden dat 6 maanden na die garantie eigenlijk nog wel garantie hoort te zijn, maar Tesla geeft geen 32 maanden maar 24 maanden garantie...
In mijn geval was ik al op de hoogte van de eMMC problematiek en toen ie de eerste keer gek deed, heb ik met Tesla contact opgenomen en konden ze op afstand zien dat de eMMC de oorzaak van het probleem was. Ik heb toen mezelf verholpen door de 12V batterij los te koppelen, waarna het systeem bij terug aankoppelen terug werkte en ik verder kon rijden, en ik aftermarket een oplossing heb gevonden.
In datzelfde verhaal bood Tesla mij overigens een nieuwe MCU of een refurbished MCU aan.
Zoals met alle plotse pannes is de kans groot dat niet alle onderdelen op voorraad zijn. Dat kan met elk automerk gebeuren; heb ik ook bij BMW gezien. Dat heb ik BMW nooit verweten dat ze dat niet in België op stock hadden, maar uit Duitsland moest komen. Dat scheelt dan weer dat BMW een Duitse auto was, terwijl Tesla Amerikaans is.