simonsmidt
Member
Net als jullie heb ik de mail ook gekregen en de kosten die ik @LuckyLuke betaald heb ingediend. Ik ben benieuwd of ik dat zal terug krijgen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik heb hetzelfde. inmiddels wel de ms waarin ik de nieuwe mcu heb laten zetten verkocht. wellicht zie ik daarom geen formulier in mytesla. mijn reparatie is uit oktober 2019 en bedroeg 1,762.96 euro excl btw.Ik heb de mail ook gekregen, maar als ik op de link klik voor het formulier, blijk ik op het artikel zelf terecht komen, en ook in My Tesla zie ik geen link of formulier staan. Waar zou dat precies moeten staan?
Want ik heb in 2019 de volle pot betaald voor een nieuwe MCU (ik dacht 2700 incl BTW), dus ik zou toch graag een compensatie zien daarvoor.
Zojuist de link bekeken maar die lijkt nogal persoonlijk te zijn. M.a.w. die ga ik niet delen.Ik heb de mail ook gekregen, maar als ik op de link klik voor het formulier, blijk ik op het artikel zelf terecht komen, en ook in My Tesla zie ik geen link of formulier staan. Waar zou dat precies moeten staan?
Want ik heb in 2019 de volle pot betaald voor een nieuwe MCU (ik dacht 2700 incl BTW), dus ik zou toch graag een compensatie zien daarvoor.
Zojuist de link bekeken maar die lijkt nogal persoonlijk te zijn. M.a.w. die ga ik niet delen.
Het lijkt op:
link.tesla.com/ls/click?upn=vzFQw-2F89ChXcguUH97Q-2FywjGmJ-2 EN DAN NOG HEEL VEEL TEKST DIE in eerste intantie geen betekenis lijkt te hebben.
We hebben het over de link van de rode tekst:
View attachment 651786
Ik liet mijn chip vervangen bij all systems go in Terneuzen. Heeft dacht ik 240 € gekost. De mcu uit de wagen halen deed ik zelf. Ik kreeg vandaag ook een mail van Tesla en blijkbaar kom ik niet in aanmerking voor recuperatie ondanks het feit dat het er eerst veelbelovend uitzag. Mijn model s85 is van mei 2015. Blijkbaar mag de wagen niet meer dan 160 000 km op de teller staan hebben. Volgens mij de manier om hun bereidwilligheid tot verlenen garantie tonen en dan voorwaarden stellen waardoor het merendeel van de potentiele te vergoeden klanten in de kou blijft staan. Is tevens de reden dat ik vorig weekend ervoor koos om een jonge Bmw I8 roadster aan te kopen ipv een nieuwe tesla. Het tesla verhaal was mooi en financieel ook voordelig maar het klant gevoel is weg en dan hoeft het ook niet meer voor mij ondanks het feit dat tesla nog steeds mijlenver voorsprong heeft op alle conventionele merken die elektrisch wagen bouwen. Komt daarbij dat model s intussen uit 2013 is en ik er op uitgekeken ben. Wie weet als ik de i8 beu ben brengt tesla terug iets op de markt dat mij kan bekoren.
Ik krijg dit overzicht niet te zien. Ik krijg gewoon het artikel te zien... ???
Dus als ik op de link klick in de email (en inlog), zie ik:
Veelgestelde vragen over vergoeding van eMMC van 8 GB
Nee door @LuckyLuke. Het vreemde vind ik dat ik hierboven lees dat mensen die niet in aanmerking komen voor de vergoeding wel een overzicht krijgen. Die krijg ik helemaal niet. Maar ik ben niet de enige dus....Hetzelfde als bij mij, heb jij de herstelling laten uitvoeren door Tesla?
Bij mij is de herstelling wel door Tesla uitgevoerd midden 2019, de logica is weer ver zoek...Nee door @LuckyLuke. Het vreemde vind ik dat ik hierboven lees dat mensen die niet in aanmerking komen voor de vergoeding wel een overzicht krijgen. Die krijg ik helemaal niet. Maar ik ben niet de enige dus....
Ik heb de mail ook gekregen, maar als ik op de link klik voor het formulier, blijk ik op het artikel zelf terecht komen, en ook in My Tesla zie ik geen link of formulier staan. Waar zou dat precies moeten staan?
Want ik heb in 2019 de volle pot betaald voor een nieuwe MCU (ik dacht 2700 incl BTW), dus ik zou toch graag een compensatie zien daarvoor.