Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

NIEUW! Beschermstrip instapdrempels in decoratief RVS (carbon look)

This site may earn commission on affiliate links.

Xfrank

Well-Known Member
Jun 16, 2012
11,398
15,782
Waasmunster, Belgium
Nieuw!
Ik heb nu de beschermstrips in decoratief RVS (roestvrij staal of voor de Belgen: inox)
de decoratie heeft een carbon look.

Zeer gemakkelijk te plaatsen op het vlakke deel van de kunststof.
Ontvetten met isopropanol alcohol (verkrijgbaar bij de apotheek)
opkleven en aandrukken.
Ze zijn te verkrijgen per set (2 voor en 2 achter) aan 75€ per set exclusief BTW en verzendkosten.

diegenen die reeds de kunststof versie hebben en de RVS variant bestellen krijgen een korting van 20% (60€ per set)
Let wel. het vraagt enige tijd om de lijm van de kunststof versie te verwijderen.

interesse? stuur uw factuurgegevens naar [email protected]
afhalen kan ook, na afspraak
hier enkele foto's.
IMG_4370.JPG
IMG_4363.JPG
IMG_4365.JPG
IMG_4366.JPG
IMG_4367.JPG
IMG_4369.JPG
 
Last edited:
Ziet er erg mooi uit Frank, hoekjes heel netjes afgerond.
Nodigt uit voor nog een stap: TESLA erin persen of erop drukken.
Als ik de mijne heb zal ik dit ook zeker overwegen.

Dan krijg je wel problemen met Tesla, die Amerikanen die de keyfob hoesjes met het Tesla logo maakten, zijn ook op de vingers getikt en moeten stoppen met de verkoop van de hoesjes met het logo er op.
 
Frank,

Is deze toplaag harder dan de vorige? Mijn strip aan de bestuurderskant is eigenlijk zo goed als versleten. Zou het niet beter zijn als de rand iets zou zijn omgezet?
Nu stoot is soms met mijn schoenen tegen de zijkant van de strip aan en daar ontstaat zo langzamer hand aardige krassen, in ieder geval wordt het er niet mooier op....
Hebben andere overigens ook dit soort problemen?

IMG_1398.jpg
 
Bij mij zagen ze er nog goed uit na 3 maand, maar omdat ik uw opmerking enkele weken geleden had gelezen ben ik op zoek gegaan naar een alternatief.

Deze versie kan je niet vergelijken met de vorige kunststof versie.
Het is gemaakt uit een vol RVS plaat van 1mm dik.
Dus niet met een toplaag er op. een setje weegt dan ook bijna 900gram terwijl de kunststof set een 200gr was
Door de decoratieve structuur van de plaat is ze veel minder gevoelig voor krassen dan wanneer het een effen RVS plaat zou zijn.
 
Bij mij zagen ze er nog goed uit na 3 maand, maar omdat ik uw opmerking enkele weken geleden had gelezen ben ik op zoek gegaan naar een alternatief.

Deze versie kan je niet vergelijken met de vorige kunststof versie.
Het is gemaakt uit een vol RVS plaat van 1mm dik.
Dus niet met een toplaag er op. een setje weegt dan ook bijna 900gram terwijl de kunststof set een 200gr was
Door de decoratieve structuur van de plaat is ze veel minder gevoelig voor krassen dan wanneer het een effen RVS plaat zou zijn.

Ai dus ik moet eerst 0,7kg afvallen om dezelfde acceleratie tijden te halen ivm de kunstof versie. Ik hou het wel bij de kunstof dan. :tongue: