Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe SeC in Eindhoven?

This site may earn commission on affiliate links.
Vond dit interessant: Tesla Nederland: ‘We doen altijd marktonderzoek’ - Emerce

Met name de quote:
Tesla is geen hiërarchisch bedrijf, dus is het management heel benaderbaar – met uitzondering van Musk. “Check je ego uit bij de deur. Iedereen is hier om Tesla te dienen. Kom met ideeën, mail me gerust. De lijnen zijn echt heel kort. Bij Renault ging een idee eerst over allerlei schijven, terwijl je hier bij Tesla gewoon kunt binnenlopen bij de vicepresident voor Europa, een deur verderop.”
 
  • Like
Reactions: nico180
Klopt dus geen ene hol van!
Tesla NL even onbereikbaar als ieder ander bedrijf.

Vond dit interessant: Tesla Nederland: ‘We doen altijd marktonderzoek’ - Emerce

“Check je ego uit bij de deur. Iedereen is hier om Tesla te dienen. Kom met ideeën, mail me gerust. De lijnen zijn echt heel kort. Bij Renault ging een idee eerst over allerlei schijven, terwijl je hier bij Tesla gewoon kunt binnenlopen bij de vicepresident voor Europa, een deur verderop.”
 
Ik was dus gisteren voor een kleine beurt, 20.000 km, in Eindhoven. Voor Limburgers ligt hij net aan de verkeerde kant maar dat is nu eenmaal zo.
Mooi gebouw, veel volk voor de M3.
Ik was om 13.00 uur aan de beurt en om 13.05 kwam de steward (zo te zeggen). Even door alles heen gelopen en toen werd de MS weggereden. Er is een desk bij de deur maar die is nog onbemand. Hopelijk passen ze dat aan want dit communiceert niet. Waren wel wat klanten aan het klagen.
Maar goed, ik dacht na 2 uur ik kijk even op de app waar hij staat en toen bleek hij dus al buiten te staan. Ik dacht, mss moeten ze hem nog wassen maar na een half uur stond die nog op zijn plek en toen heb ik een verkoopster gevraagd of zij eens kon informeren. Na een klein half uur extra wachten kreeg ik de sleutel. Ongewassen en op zijn minst een uur voor niks moeten wachten.
SeC is pas eind februari helemaal gereed, ik hoop dat ze hier nog aan gaan werken.
Voor zover ik kan overzien hebben ze alles goed uitgevoerd. En men was heel aardig.
 
  • Informative
Reactions: job-lek and widodh
Helaas…., mijn eerste negatieve ervaring met Eindhoven is een feit. Net gebeld om melding te maken van een defecte LED verlichting (koplamp), gele strepen op het grote scherm, vouw in het leder van de berijdersstoel, en om te vragen hoe het met de bestelling van mijn assen staat. Een tenenkrommend gesprek gehad; nul komma nul begrip, nul komma nul oplossing van Tesla en nog veel minder klantvriendelijkheid - bah! Volgende keer toch maar weer naar mijn oude contactpersonen vragen...
 
  • Informative
Reactions: PaulusdB
Ik heb het anders ervaren. Afgelopen maandag gebeld voor een klein dingetje. Gisteren kon ik er terecht. Na een half uurtje was het issue verholpen en kon ik weer verder. Nog een doorgepraat met de monteur. Ze zijn inderdaad pas sinds kort open en het loopt inderdaad nog niet vlekkeloos, maar daar zijn ze druk mee bezig.
 
Ik ben bang dat Tesla z'n processen (nog) steeds niet op orde heeft en dat wat wij als positief ervaren vaak voor rekening komt van medewerkers die de extra mile gaan. Vandaag werd ik "geholpen" door een medewerker die me alleen maar uit kon leggen wat er allemaal niet mogelijk was - zeer teleurstellend.