Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe SeC in Eindhoven?

This site may earn commission on affiliate links.
Zoals ik al eerder schreef, mijn verkoopadviseur zei: "We gaan een paar straten verderop... Helaas niet meer in de autowijk."

Maar misschien bedoelt hij dat de nieuwe buren geen autodealer zijn. Aan de noordkant zit meer verhuur en schadeherstel...
 
Ik heb vanavond (in het café) in Eindhoven van twee mensen gehoord dat dit de nieuwe locatie wordt van SeC Eindhoven : Te huur: Boschdijk 1111, Eindhoven - Showroom .

Het zou zo maar eens kunnen:
- De huidige "schoenendoos" aan de Huizingalaan is echt veel te klein.
- Dit pand is al garage, dus alle vergunningen zijn al zo goed als rond.
- Het pand heeft een uitstraling
- Het pand is zichtbaar vanaf de A2/A58 , dus handig voor reclame en herkenbaarheid.
- De mensen van marketing werken regelmatig nog vanuit het kantoortje bij het oude SeC op Ekkersrijt (waar ze ook de auto's opslaan voor evenementen). Dat past prima in dit pand straks.

Voor zover ik weet, zit nu nog All Tyre / All Cars in dat pand. De tijd zal het gaan leren of mijn bron de waarheid gesproken heeft of niet.

P.S. Die bar in dat pand, die mag blijven! ;)
 
  • Like
Reactions: Geendiesel
Ik heb vanavond (in het café) in Eindhoven van twee mensen gehoord dat dit de nieuwe locatie wordt van SeC Eindhoven : Te huur: Boschdijk 1111, Eindhoven - Showroom .

Het zou zo maar eens kunnen:
- De huidige "schoenendoos" aan de Huizingalaan is echt veel te klein.
- Dit pand is al garage, dus alle vergunningen zijn al zo goed als rond.
- Het pand heeft een uitstraling
- Het pand is zichtbaar vanaf de A2/A58 , dus handig voor reclame en herkenbaarheid.
- De mensen van marketing werken regelmatig nog vanuit het kantoortje bij het oude SeC op Ekkersrijt (waar ze ook de auto's opslaan voor evenementen). Dat past prima in dit pand straks.

Voor zover ik weet, zit nu nog All Tyre / All Cars in dat pand. De tijd zal het gaan leren of mijn bron de waarheid gesproken heeft of niet.

P.S. Die bar in dat pand, die mag blijven! ;)
Thx Alberto Stegeman ;)
 
Ik heb vanavond (in het café) in Eindhoven van twee mensen gehoord dat dit de nieuwe locatie wordt van SeC Eindhoven : Te huur: Boschdijk 1111, Eindhoven - Showroom .

Het zou zo maar eens kunnen:
- De huidige "schoenendoos" aan de Huizingalaan is echt veel te klein.
- Dit pand is al garage, dus alle vergunningen zijn al zo goed als rond.
- Het pand heeft een uitstraling
- Het pand is zichtbaar vanaf de A2/A58 , dus handig voor reclame en herkenbaarheid.
- De mensen van marketing werken regelmatig nog vanuit het kantoortje bij het oude SeC op Ekkersrijt (waar ze ook de auto's opslaan voor evenementen). Dat past prima in dit pand straks.

Voor zover ik weet, zit nu nog All Tyre / All Cars in dat pand. De tijd zal het gaan leren of mijn bron de waarheid gesproken heeft of niet.

P.S. Die bar in dat pand, die mag blijven! ;)
All cars heeft voor Tesla de verkoop gedaan van die 65 (of 85) Schiphol taxis. Dus wie weet hebben ze toen goede contacten gelegd met Tesla. Maar aan de andere kant: All cars gaat verhuizen naar een nieuw te bouwen pans er vlak achter, maar die bouw begint volgens de website van All cars eind dit jaar. Dus of Boschdijk 1111 nu zo snel beschikbaar is weet ik niet.
 
Op de site van All Cars staat:

"Tijdens de bouw van onze nieuwe autoshowroom zullen de autoverkoop en werkplaatsactiviteiten in Eindhoven op maandag 25 juni a.s. stoppen en tijdelijk verplaatst worden naar Helmond."

en

"Natuurlijk ontvangt u van ons informatie voor de feestelijke opening van onze nieuwe autoshowroom annex werkplaats aan de Steenoven te Eindhoven welke naar verwachting medio 2019 klaar zal zijn."

Dus Tesla kan gewoon nog dit jaar deze locatie betrekken. Ik hoop het van harte, zeker als er nog een stel SuC beschikbaar komen :D
 
All cars heeft voor Tesla de verkoop gedaan van die 65 (of 85) Schiphol taxis. Dus wie weet hebben ze toen goede contacten gelegd met Tesla.
Kijk, dat wist ik niet eens, wie weet.

Op de site van All Cars staat:

"Tijdens de bouw van onze nieuwe autoshowroom zullen de autoverkoop en werkplaatsactiviteiten in Eindhoven op maandag 25 juni a.s. stoppen en tijdelijk verplaatst worden naar Helmond."

Dus Tesla kan gewoon nog dit jaar deze locatie betrekken. Ik hoop het van harte, zeker als er nog een stel SuC beschikbaar komen :D

En nu All cars daar weg is, kan het snel gaan. Of er SuC’s komen: geen idee. Als ze er komen, vast niet 24/7, maar meer het idee zoals in Tilburg: alleen overdag beschikbaar.
 
Kijk, dat wist ik niet eens, wie weet.



En nu All cars daar weg is, kan het snel gaan. Of er SuC’s komen: geen idee. Als ze er komen, vast niet 24/7, maar meer het idee zoals in Tilburg: alleen overdag beschikbaar.
Er is wel ruimte voor een stall of 12, maar bereikbaarheid vanaf A2 is niet fantastisch, vanaf Acht de Eindhovenseweg op en neer...
 
Ik was deze week bij SeC Tilburg. Daar gesproken over SeC Eindhoven. Het wordt 2019... Er was slechts 1 medewerker die nu in Tilburg werkt en had aangegeven naar Eindhoven te willen ivm kortere reistijd. Meeste medewerkers in Tilburg komen uit regio Tilburg/Breda.

Ik rijd regelmatig langs het voormalige pand van All Cars. Er is nog niks te zien wat lijkt op iets van Tesla.
 
upload_2018-11-5_11-20-36.png
 
  • Like
Reactions: Riestad