JakeBrown
Member
Aha...thx voor de snelle reply...ik heb geen sales advisor...heb de bestelling on-line geplaatst.
Ik heb ze zojuist een bericht gestuurd via het contactformulier op de website.
Of heb je wellicht een e-mail adres waar ik contact mee kan opnemen?
Thanks!
Off-topic: Het blijft mij onduidelijk hoe je eenvoudig contact met Tesla kan opnemen om dit soort issues te bespreken. Ik wacht nu al ruim een maand (besteldatum 11/4) . Heb nog een keer met sales gebeld i.v.m. de referral code. Die was ik vergeten in te vullen bij mijn bestelling maar ze kunnen (of willen niet) dit niet achteraf voor mij regelen. Toch een beetje klantonvriendelijk voor een bestelling van 60k
Ik heb ze zojuist een bericht gestuurd via het contactformulier op de website.
Of heb je wellicht een e-mail adres waar ik contact mee kan opnemen?
Thanks!
Off-topic: Het blijft mij onduidelijk hoe je eenvoudig contact met Tesla kan opnemen om dit soort issues te bespreken. Ik wacht nu al ruim een maand (besteldatum 11/4) . Heb nog een keer met sales gebeld i.v.m. de referral code. Die was ik vergeten in te vullen bij mijn bestelling maar ze kunnen (of willen niet) dit niet achteraf voor mij regelen. Toch een beetje klantonvriendelijk voor een bestelling van 60k