Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nog een paar dagen: Software release V11 !!

This site may earn commission on affiliate links.
Nieuwe V11 komt eraan

Wat verwachten we? Waar hopen we op?

- Autopilot van 'analyse fotoframes' naar 'analyse 4d beelden (3d+tijd') icm nieuwe labeling en complete auto-pilot rewrite
- Nieuwe UI met veel meer detail, groter deel voor auto/omgeving UI, kleinere kaart zodra autopilot aan staat
- Mogelijkheid om de nerdy FSD visualisation te hebben vs de traditionele autootjes en niet alle drukte en kleurtjes
- Streaming de Sentry cameras naar api/app?
- Sidecam bij knippperlicht/strookwissel
- Na 1 jaar verder te zijn een bruikbare ruitenwisser, autopark en summon?? ;-)
- Vector space bird eye view (alleen FSD?)
- Sentry's mode gevoeligheid aanpassen (34543534 opnames in 1 nacht regen, komt bekend voor?)
- Waypoints in GSP (veel mensen schijnen dit te willen)
- Tesla kan scheten laten tegen andere Teslas (dit lijkt me echt een goede besteding van 1 engineer zijn middagpauze)


Laat de aanvullingen en wensen maar komen!
 
Een 3rd party app store zou ik erg interessant vinden, evenals navigatie met laadpalen van derde partijen. Verder zou mijn dochter het wel leuk vinden als ze raketten kon afvuren met de middenconsole door op het scherm te tikken.
 
  • Funny
Reactions: Stream
De enige feature die echt noodzakelijk is:

- Correcte interpretatie van verkeersborden die de snelheid bepalen (!!!!!!!)

Andere comfort verbeteringen:

- Multi point navigatie (waypoints) en dit vooral en tijdens de rit eenvoudig kunnen doen.
- AP, Auto Park, Smart Summon, Summon verbetering
- Smart Park (dus zeg maar reverse smart summon)
- Verbeterde HVAC regeling
- Alarm events met video doorsturen naar je mobiel, live view
- Een echte Spotify app, de huidige Spotify is een verbetering maar mist nog steeds de puntjes op de i.

De rest die jij noemt is allemaal spielerij. Ik ben redelijk tevreden met de huidige auto wipers maar kan nog altijd beter. Ik zou ook graag de V8 UI terug willen in de S/X maar dat gaat niet gebeuren.

FSD is nog een utopie in Europa dus geen zin om daar op te hopen

City driving boeit me weinig maar AP buiten de bebouwde kom zou fantastisch zijn. Bijvoorbeeld op rotondes op N wegen!
 
  • Like
Reactions: DuurzameHenk
- Een echte Spotify app, de huidige Spotify is een verbetering maar mist nog steeds de puntjes op de i.

Vandaar de 3rd party app store. Uiteindelijk zal ook Tesla zich (moeten) realiseren dat ze zich beter kunnen richten op hun eigen systemen dan om het implementeren van apps van anderen. De credit cards hebben ze ook al dus ach... waarom zouden ze het geld laten liggen?
 
Auto park verbetering: je herkent lijnen op de weg, herken de lijnen van een parkeerplek, ga niet perse zoeken naar een leeg gat( die de auto heel vaak ook niet herkent).

Navigatie: laat me straatnaam wijzigen na invoeren, zonder dat ik alles opnieuw hoef te typen.

Summon: nog nooit gewerkt, zou fijn zijn om uit een krappe ruimte te komen.
 
Bird eye, ook voor niet FSD.
Verkeersborden herkenning met de juiste snelheidsbepaling.
Automatische ruitenwissers want nu moeten we zelf teveel ingrijpen wat het eigenlijk semi-automatisch maakt.
Wanneer een voorganger afslaat iets vroeger terug de snelheid hernemen.
De bochten wat afsnijden binnen de rijstroken uiteraard, nu blijft hij steeds angstvallig in het midden waardoor hij de bochten te bruusk moet nemen.
FSD toegankelijker maken door de mogelijkheid van maandelijkse fee aan te bieden, huren ipv kopen. Ik blijf het bedrag te groot vinden voor wat je er maar extra voor krijgt en ik heb het vertrouwen er niet in dat dit tijdens de levensduur van mijn huidige auto nog veel zal verbeteren. Overdraagbaar maken naar je volgende Tesla zou ook al iets zijn. Allemaal extra inkomsten en klantenbinding, wake up Tesla want jullie laten veel geld liggen.