Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
  • Funny
Reactions: Camelroel
Bedoel je deze?


Ik onthoud mij van commentaar. Beter.
Ze is vergeten de labels van de Wibra eraf te halen.

GettyImages-1348717214-525x768.jpg
 
Alles voor de views.....

Maar inderdaad bloedirritant dit soort mensen. Hebben geen flauw idee wat er gebeurd, maar lopen rond alsof ze de koning/koningin zijn. Als Brundle aan haar had gevraagd of Max buitenspel stond bij de startopstelling, had ze waarschijnlijk 'ja' geantwoord (als ze al geantwoord had)....


Hebben jullie ook dat kind gezien in de pits waar plooij het warm van kreeg? Wat een pan eten noemen wij dat hier in het zuiden. Je mag de grid op en dan vraagt Martin brundle je een oprechte vraag en dan zo een houding. Wat een stelletje leeghoofden, blijf dan thuis.

Sorry het moest er even uit😊
 
Moet je nagaan hoe groot het verschil was geweest als die 25 punten niet waren gestolen op Silverstone... dit seizoen is er maar 1 rijder dominant en dat is Verstappen. Met afstand.

En Perez... tsja, 3e kan je vieren alsof je gewonnen hebt, maar (pakt azijn erbij) ik vond het eigenlijk niet voldoende. Je teamgenoot rijdt met gemak bijna 20 seconden weg van Hamilton en jij komt met dezelfde auto in 11 rondjes met versere banden er niet langs. Hij blijft in mijn ogen toch niet goed presteren.
 
Moet je nagaan hoe groot het verschil was geweest als die 25 punten niet waren gestolen op Silverstone... dit seizoen is er maar 1 rijder dominant en dat is Verstappen. Met afstand.

En Perez... tsja, 3e kan je vieren alsof je gewonnen hebt, maar (pakt azijn erbij) ik vond het eigenlijk niet voldoende. Je teamgenoot rijdt met gemak bijna 20 seconden weg van Hamilton en jij komt met dezelfde auto in 11 rondjes met versere banden er niet langs. Hij blijft in mijn ogen toch niet goed presteren.
En vergeet niet bowling Bottas in Hongarije. Maar als je de lijn doortrekt naar de komende 4 races dan heeft het er alle schijn van dat verstappen het wel eens kan worden. Op banen waar Mercedes gedacht werd oppermachtig te zijn heeft verstappen laten zien dat hij kan winnen. Mexico was een baan waar RedBull dominant zou moeten zijn en dat is wel gebleken, kwalificatie daargelaten. Ik heb goede hoop, Brazilie daar is Verstappen sterk en daarna kun je het eigenlijk niet zeggen. Qatar is nieuw, saudi-arabie is nieuw en wie won er vorig jaar in abu-dhabi???
 
Perez heeft meer gevoel voor inhalen dan Bottas, dat heeft hij in het verleden laten zien (zij het altijd van achteruit richting de buurt van p6). Bottas laat al tijden zien dat hij niet graag inhaald. Die blijft als hij achterin het veld rijdt ook vaak hangen (uitzondering daargelaten).

Als je zoveel meer snelheid hebt en 11 rondjes erachter zit en nooit een echte inhaalactie probeert, dan is dat best opvallend. Perez heeft die rondjes alleen maar aan zitten klampen, nergens heeft hij laten zien dat hij er langs wilde rijden. Hamilton heeft vrijwel nergens hoeven te verdedigen. En daar had Perez juist voor moeten zorgen. Hamilton maakt fouten onder druk, maar hij kwam nooit echt onder druk te staan.

Er naartoe rijden is een, maar inhalen is een ander verhaal. Zie Bottas - Ricciardo. Bottas was duidelijk sneller.
 
Het schouwspel van afgelopen weekend geeft te denken. Hamilton steekt een nieuwe motor en de auto gaat zoveel harder dan heel het veld. Met deze performance boost kan hij elk weekend wel een nieuwe motor steken.
Verstappen heeft er alles aan gedaan om Hamilton achter zich te houden, Hamilton was gewoon te snel gisteren.
 
  • Like
Reactions: TM3LR