Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
Hadden ze wel dit onderzocht, dan was er waarschijnlijk 10 plekken gridstraf gekomen voor Hamilton.
Volgens mij moeten de teams eerst klagen voordat ze gaan onderzoeken in Free Practice. En Mazepin rijdt toch voor spek en bonen mee, een soort rijdend obstakel. Lewis zijn outlap is bijna even snel als Mazepin op racespeed ;).

Mijn voorspelling voor vanmiddag: Perez gaat met een halve tank benzine en rode bandjes 30 rondjes haasje-over doen met Lewis. En Max verdwijnt aan de horizon...
 
  • Funny
Reactions: Enzo63
Volgens mij moeten de teams eerst klagen voordat ze gaan onderzoeken in Free Practice. En Mazepin rijdt toch voor spek en bonen mee, een soort rijdend obstakel. Lewis zijn outlap is bijna even snel als Mazepin op racespeed ;).

Mijn voorspelling voor vanmiddag: Perez gaat met een halve tank benzine en rode bandjes 30 rondjes haasje-over doen met Lewis. En Max verdwijnt aan de horizon...
Ik hoop dat mijn 50 euro inleg verlies, hoewel ik eigenlijk helemaal niks met autosport heb. Weet pas sinds een paar weken wat DRS is :cool:
 
  • Funny
Reactions: job-lek
Ik ga vandaag voor het eerst in mijn leven naar de F1 kijken. :cool:
Toch wel jammer voor jullie dat Max gekozen heeft voor het Nederlanderschap. Geboren in Hasselt en woonachtig geweest in Maaseik en Bree. Toch vind ik hem meer Nederlands overkomen dan Mathieu van de Poel.

Vroeger keek ik wel altijd naar Jos, wat een sensatie. Ook daarna nog in de krant toen hij werd opgepakt wegens mishandeling van zijn toenmalige vriendin. Hij komt uit het dorp naast dat van ons. Toen hij stopte heb ik ook nooit meer gekeken.

Gezonde spanning hier.
 
  • Like
Reactions: job-lek