Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
en dat waar de (nep) Adidas trainingsbroek nationale kledingdracht is voor de man.
Maar Servië is wel een heel mooi land, zeker Belgrado aan de Donau. Daar zijn veel mooie vrouwen met alles erop en eraan ion de juiste proporties, waarbij je je af gaat vragen waar die allemaal vandaan komen, goeie klei waarschijnlijk. Zoveel op één plek heb ik nog niet gezien in mijn leven. Maar goed, is wel een kwestie van smaak. :love:
 
Ja, daar let ik dan weer niet op. Heb meer oog voor het vrouwelijk, en ook vriendelijk, schoon. En die lopen er echt gewoon goed verzorgt in de laatste mode rond. Bij voorkeur skinny jeans en mooie strakke topjes waar alles mooi in uit komt. :rolleyes:

In 1999 was ik voor mijn werk in Macedonië en een paar landen er omheen....
Het viel me toen idd op dat veel jongedames het verschil tussen een riem en een rok niet kenden.... oftewel minirokjes die bij ons als riem verkocht zouden worden....

Maar... dat kan toch nooit opwegen tegen de lol die we kunnen hebben op de transfagarasan highway?
http://topgear.wikia.com/wiki/Romanian_Road_Trip
 
Net met Hans besproken dat we via Hongarije naar Roemenië gaan (daar ligt nog ergens zo'n topgear weg in de Bergen :biggrin:) en dan naar Istanbul om de brug over te steken naar Azië....
en dan via Griekenland de boot naar Italië en dan Noordwaarts naar huis... Daar is geen ruimte voor naar Servië... Sorry... :wink:
Maar ik waardeer de intentie.:cool:

Ik heb ook ontwikkelaars in Roemenië, dan wordt het dus toch een zakentrip.
 
Als we een thema uitwerken waarbij alle deelnemers zowel als spreker als als toehoorder tijdens de trip aan het woord komt dan zouden we dit idd als zakelijke trip moeten kunnen etiketteren...
Misschien dat we dit met Ton in hoofdlijnen kunnen gaan uitwerken?
Wanneer gaan we?
 

Zoiets is natuurlijk prachtig voor de marketing-afdeling om mee in het nieuws te komen.
Ook als bijv. de mensen van de technische afdeling aan de mensen in de marketingafdeling zeggen dat het wel snel gaat, maar dat de batterij maar een maand mee zou gaan.
Maw klinkt goed, maar zegt niets.
Dan doet Tesla zijn huiswerk beter! Jeff Dahn etc., maar jij kent dat filmpje net zo goed als ik!:rolleyes:
 
De record-breaking auto.

klopt: de allereerste model S op bovenop de preekstoelen in Noorwegen:smile:
world record.jpg