Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
daarnet in Sint Niklaas stond ik aan de rode lichten met een zwarte tesla achter mij. ben uitgestapt om even een praatje te maken. de man had hem van januari maar had blijkbaar nog niet op het tesla forum gezeten.
Toen het groen werd, liep ik naar de auto, maar deze had hem al netjes afgesloten en wou niet onmiddelijk open gaan:redface:
en de rij begonnen ze al duchtig te claxoneren. uiteindelijk ging hij toch open. Snel vertrokken en beide S'n konden door het groen en toen werd het alweer rood:biggrin:

je hebt dan toch een spurtje gedaan : de rode tegen de zwarte ?
 
Mooi Peter, goed te horen dat je nog leeft. Heb je bij de Erally niet gezien

Ja ik weet het. Vrije tijd is een kostbaar goed. Zomaar een weekeindje stukslaan puur voor mijn eigen lol doseer ik zorgvuldig.
Racen in die Alfa is echt geweldig. Het ding is volstrekt analoog; niks heeft bekrachtiging of electronica dus je moet alles puur op gevoel doen.
Je komt ergens waar je nog nooit hebt gereden en moet binnen een paar rondjes hard gaan.
Als dat dan lukt is dat m.i. veel leuker dan een gezapig puzzelritje in de (overigens fantastische) auto waar ik de hele week al in zit.
 
Op bezoek in Kroatië. Moest ik toch even langs het standbeeld van Nikola Tesla...
paby9uze.jpg
 
zondag organiseren we met onze MTB club, Just Ridin
onze jaarlijkse zomer toertocht.

afstanden tussen 30 en 50km.
Start en inschrijving In de Stationsstraat 84 te Waasmunster tussen 8.30 en 10.30u.
inschrijvingsgeld 3.5€ of 4.0€ (incl. dag verzekering)
Tevens inbegrepen zijn een uitdagend parcours en uitgebreide bevoorrading halverwege

Mountainbike.be Toon onderwerp - Zo 27 juli Waasmunster

voor zij die waasmunster niet kennen, dit kan je verwachten!
TT okt 2011 fotos on Vimeo

tot dan
 
zondag organiseren we met onze MTB club, Just Ridin
onze jaarlijkse zomer toertocht.

afstanden tussen 30 en 50km.
Start en inschrijving In de Stationsstraat 84 te Waasmunster tussen 8.30 en 10.30u.
inschrijvingsgeld 3.5€ of 4.0€ (incl. dag verzekering)
Tevens inbegrepen zijn een uitdagend parcours en uitgebreide bevoorrading halverwege

Mountainbike.be Toon onderwerp - Zo 27 juli Waasmunster

voor zij die waasmunster niet kennen, dit kan je verwachten!
TT okt 2011 fotos on Vimeo

tot dan

vandaag 670 deelnemers komen opdagen. volgende afspraak op 5 zondag oktober