Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Op wintersport met de Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Heen en weer geweest naar les 3 Vallees.

Heen was probleemloos op Albertville na. Daar was het druk maar kon ik gelukkig direct een plekje bemachtigen. Soms moest je even wachten. Helaas daarna nog ruim 2 uur gedaan over het laatste stuk..

Terug ook goed. Val di Meuse is geupgrade met v3 en v4 laders. Nu was de capaciteit net voldoende. Niet hoeven wachten, maar wel alles behoorlijk vol.

Pijnpunt is nu Arlon. Gedeeltelijk v2 en v3 stalls. Alles was vol toen ik kwam. De eerste vrije v2 stall die ik pakte was stuk. De 2e v2 stall deed niet meer dan 10kw. Misschien door stall sharing (maar dan zou ik nog 75kw moeten kunnen krijgen), misschien een defect. Daarna een v3 weten te bemachtigen die beter was. Daarnaast is Arlon echt krap voor een mx. Moeite met wegkomen en een m3 die drukker was met een stall te bemachtigen dan om zich heen kijken. Gelukkig hoorde hij mijn getoeter wel... conclusie: Arlon heeft een upgrade nodig.

Voor vakanties gaat Arlon op mijn zwarte lijst denk ik... Er zijn voldoende alternatieven.

Dit was mijn eerste vakantierit met de MX refresh. Positive ervaring! Rustgevender dan de vorige MX. 90+% op FSD gereden. Nu alleen wel extra stops om koffie te krijgen 😁.
Waren de v4 laders in val-de-Meuse al actief? Toen ik er was begin februari stonden ze nog achter een rood lint.
 
Waren de v4 laders in val-de-Meuse al actief? Toen ik er was begin februari stonden ze nog achter een rood lint.
Actief!

IMG_5665.jpeg




IMG_6040.jpeg
 
Pijnpunt is nu Arlon. Gedeeltelijk v2 en v3 stalls. Alles was vol toen ik kwam. De eerste vrije v2 stall die ik pakte was stuk. De 2e v2 stall deed niet meer dan 10kw. Misschien door stall sharing (maar dan zou ik nog 75kw moeten kunnen krijgen), misschien een defect. Daarna een v3 weten te bemachtigen die beter was. Daarnaast is Arlon echt krap voor een mx. Moeite met wegkomen en een m3 die drukker was met een stall te bemachtigen dan om zich heen kijken. Gelukkig hoorde hij mijn getoeter wel... conclusie: Arlon heeft een upgrade nodig.

Voor vakanties gaat Arlon op mijn zwarte lijst denk ik... Er zijn voldoende alternatieven.
Arlon is dubbel vervelend omdat je altijd die omweg naar de eerste rotonde moet maken.
Beter gebruiken ze de parking bij de IKEA bij afslag Sterpenich om een Frankrijk-style SUC neer te zetten.