Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Op wintersport met de Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Speciale vrouwen parkeerplaatsen direct naast de invalide parkeerplaats bij Supercharger Mogendorf ... Ik onthoud me van elk commentaar ;-)
20160306_112453.jpg
 
Speciale vrouwen parkeerplaatsen direct naast de invalide parkeerplaats bij Supercharger Mogendorf ... Ik onthoud me van elk commentaar ;-)

Dat is in Duitsland nogal gebruikelijk, vooral in parkeergarages. Heeft vooral met veiligheid te maken, om er voor te zorgen dat je als vrouw niet via donkere gangetjes naar je auto moet zoeken. Frauenparkplatz – Wikipedia

Die andere plaatsen, gemarkeerd met 'Tesla' zijn voornamelijk Men's parking space - Wikipedia, the free encyclopedia :)
 
Speciale vrouwen parkeerplaatsen direct naast de invalide parkeerplaats bij Supercharger Mogendorf ... Ik onthoud me van elk commentaar ;-) View attachment 113865

Wij reden gisteren terug vanuit het Salzburgerland en hebben uiteraard wat superchargers aangedaan. Onder andere bij Geiselwind (stond wéér vol trouwens). Mijn vrouw parkeerde daar de auto achteruit, behoorlijk scheef in het vak. Ik dacht 'ik zeg maar niks' want het ging ook nog wel voor de auto ernaast. Een tijdje later waren we bij Kamen, opnieuw nadat mijn vrouw een etappe had gereden. Nadat we bij Connie's Dinner hadden gegeten liepen we terug naar de op dat moment druk bezette SuC. Terwijl er een paar gezinnen rond hun auto stonden en wij naar onze auto liepen brulde mijn 11-jarige zoon "Oh, zo te zien heeft mama weer ingeparkeerd!". Dat leverde de nodige hilariteit en reacties op. Altijd handig trouwens om je kinderen te gebruiken om je vrouw iets wijs te maken [emoji6].

Over Connie's Dinner gesproken, daar zat het om 14 uur 's middags gewoon afgeladen vol. Binnen werd er op een paar televisie schermen ook Tesla promo filmpjes getoond en buiten stond er een met 'Connie's Dinner' beletterde Model S. Die maken nu dus helemaal deel uit van de familie.
 
  • Funny
Reactions: HWS
Ook wij maakten vorige week - voor het eerst met de Tesla - een succesvolle trip naar Zwitserland. Aangezien vrijwel alles al eens beschreven is zal ik vooral onze hoogte- en dieptepunten benoemen.

Heenreis:
Winkel - SC Eindhoven. Dieptepunt: het vd Valk buffetrestaurant. Vies en duur.
SC Erftstadt
Hotel Bellevue in Boppard (net voorbij Koblenz), hoogtepunt: Een charmant 19e eeuws hotel met fraai interieur en schitterend uitzicht over de Rijn. En een laadpunt in de parkeergarage. Lekker geslapen en de volgende ochtend met frisse moed en een volle batterij weer vertrokken.
SC Achern, goede koffie in de MacD
SC Egerkingen, heerlijke rösti in het Mövenpick (niet goedkoop)
Nog 10 minuten bijgeladen in Ruebigen om met 62% in de helaas stroomloze parking van Lauterbrunnen te eindigen.

Terugreis:
Vertrokken met 50% resterend, maar toch (bergaf!) moeiteloos Basel gehaald.
SC Pratteln, Marriot hotel: dure koffie maar een stuk prettiger dan de immer overbevolkte Raststätte met dezelfde naam.
SC Achern: hamburger gegeten (mwah)
SC Waldlaubersheim
SC Erftstadt
SC Zevenaar: was al zeker twintig jaar niet meer in een AC-restaurant geweest. Nu weet ik weer waarom. In dezelfde hal een Burger King. Dat is nooit wat en ook nu niet.
Na 12 uur en 15 minuten terug in de kop van Noord-Holland.

Inderdaad zeiden de kinderen (13 en 15) dat het korter leek dan anders!
 
SC Waldlaubersheim: schnitzels zijn daar prima! (geen michelin ster maar type betere truckerscafe...)
Op de heenweg goed gegeten. Op de terugweg vanuit Geneve gebaald dat keuken net gesloten was (2330 uur) en als je je daar op verheugd hebt dan is de mac toch echt een stuk minder....
Wellicht een tip voor de volgende keer?
 
Ook wij maakten vorige week - voor het eerst met de Tesla - een succesvolle trip naar Zwitserland. Aangezien vrijwel alles al eens beschreven is zal ik vooral onze hoogte- en dieptepunten benoemen.

Heenreis:
Winkel - SC Eindhoven. Dieptepunt: het vd Valk buffetrestaurant. Vies en duur.
SC Erftstadt
Hotel Bellevue in Boppard (net voorbij Koblenz), hoogtepunt: Een charmant 19e eeuws hotel met fraai interieur en schitterend uitzicht over de Rijn. En een laadpunt in de parkeergarage. Lekker geslapen en de volgende ochtend met frisse moed en een volle batterij weer vertrokken.
SC Achern, goede koffie in de MacD
SC Egerkingen, heerlijke rösti in het Mövenpick (niet goedkoop)
Nog 10 minuten bijgeladen in Ruebigen om met 62% in de helaas stroomloze parking van Lauterbrunnen te eindigen.

Terugreis:
Vertrokken met 50% resterend, maar toch (bergaf!) moeiteloos Basel gehaald.
SC Pratteln, Marriot hotel: dure koffie maar een stuk prettiger dan de immer overbevolkte Raststätte met dezelfde naam.
SC Achern: hamburger gegeten (mwah)
SC Waldlaubersheim
SC Erftstadt
SC Zevenaar: was al zeker twintig jaar niet meer in een AC-restaurant geweest. Nu weet ik weer waarom. In dezelfde hal een Burger King. Dat is nooit wat en ook nu niet.
Na 12 uur en 15 minuten terug in de kop van Noord-Holland.

Inderdaad zeiden de kinderen (13 en 15) dat het korter leek dan anders!

En nu naar Bad Kleinkirchheim ?