Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Opladen in omgeving Brugge

This site may earn commission on affiliate links.

FVO

Active Member
Nov 26, 2011
3,733
1,609
We moeten morgen onverwacht met de Benz naar Brugge (Tesla staat onder een zeil bij schoonfamilie tot onze eigen straat, waarschijnlijk volgende week, terug berijdbaar is) en zou in de omgeving van AZ Sint-Jan moeten opladen. Iemand in de buurt die zijn stekker voor ons wil beschikbaar stellen?
Chargemap, Plugshare. members4members en Plugsurfing gaven tot nu toe geen bevredigend laadpunt.
Dichtstbijzijnde Bluecorner in Zwijnstraat is me te ver.
 
De Bluecorners van Brugge zijn door een conflict tussen eandis en het stadsbestuur buiten werking gesteld sinds jaaaaren. Dat raakt blijkbaar niet opgelost.
Er is een snellaadpaal van Allego op Torhoutse Steenweg 218.
Voor langer parkeren of parkeren tijdens een activiteit zou ik de laadpalen in het treinstation nemen of die van Interparking. Beide zijn gratis laden, betalend parkeren. Voor die van Interparking heb je wel een parkeerkaart van Interparking nodig.
 
  • Informative
Reactions: HWS
De Bluecorners van Brugge zijn door een conflict tussen eandis en het stadsbestuur buiten werking gesteld sinds jaaaaren. Dat raakt blijkbaar niet opgelost.
Er is een snellaadpaal van Allego op Torhoutse Steenweg 218.
Voor langer parkeren of parkeren tijdens een activiteit zou ik de laadpalen in het treinstation nemen of die van Interparking. Beide zijn gratis laden, betalend parkeren. Voor die van Interparking heb je wel een parkeerkaart van Interparking nodig.

Vorige week ook een ritje Brugge gedaan,
Geparkeerd in parking 't Zand, prima toegankelijk en (had geen p-card) de laadpaal werd door een medewerker aldaar geactiveerd.