Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Oprichting 200.000km club

This site may earn commission on affiliate links.
20160708_100505.jpg
Over een jaar doe ik mee met je club. Wordt wel lastig om van dat entreekaartje een soortgelijke foto te maken.
 
Al iets van Autoweek gehoord? Je zit nu alweer bijna aan de 250.000. Kunnen ze toch moeilijk negeren lijkt me!?

Tot nu toe lijkt ze dat aardig te lukken... Alhoewel @Adm vandaag bezig is met een leuke stunt. Ad rijdt namelijk met een Nissan Leaf 30kWh een rondje door heel Nederland. Dit om te laten zien dat Autoweek het verprutst heeft toen zij dit ondernamen. Zij hadden immers 21 uur nodig, door heel slecht om te gaan met het plannen van het opladen. @QueenieEye heeft overigens laatst op het forum van autoweek het ook opgenomen voor elektrische auto's. Samen hebben we heel wat reacties geplaatst om allerlei onjuiste gedachten te corrigeren over elektrisch rijden.

Ik hoop dat ze nog contact op gaan nemen, immers is een Tesla met bijna 250.000 km op de teller genoeg voer voor een artikel dat veel lezers zal trekken. Levert het toch veel aandacht op en dat kunnen ze altijd gebruiken lijkt mij.
 
  • Like
Reactions: QueenieEye