Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Parking lijstje

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag geparkeerd in Q-Park Mosae Forum in Maastricht ( Maasboulevard 40 ) en kunnen gebruik maken van de laadpalen.
Type 2 laadpaal die laadt aan ( maar ) 16 km/h. Heb er 5 uur gestaan en zodoende toch wat range bijgekregen.
Paal kon worden geactiveerd met de TNM kaart, laadbeurt staat ondertussen al in mijn TNM overzicht, echter nog geen prijs. Zal wel achteraf komen vermoed ik... . :rolleyes: Parkeerbeurt koste € 15,- . Ik update mijn info nog als ik de laadkost binnen heb.


Vlotte toegankelijke parking zonder schrikmomenten wat breedtes betreft en ruime parkeervakken. Ik heb niet rondgekeken op andere verdiepingen of er nog meer laadpalen stonden, wij waren op het 'gelijkvloers'. Dus geen idee of er nog meer laadplaatsen waren.

Ik zie ook geen problemen om met een MX binnen te rijden... .

IMG_4360.JPG



Misschien 'dubbele post' maar het leek mij relevant in beide topics, vandaar... .
 
  • Like
Reactions: Phil_BE
Vandaag geparkeerd in Q-Park Mosae Forum in Maastricht ( Maasboulevard 40 ) en kunnen gebruik maken van de laadpalen.
Type 2 laadpaal die laadt aan ( maar ) 16 km/h. Heb er 5 uur gestaan en zodoende toch wat range bijgekregen.
Paal kon worden geactiveerd met de TNM kaart, laadbeurt staat ondertussen al in mijn TNM overzicht, echter nog geen prijs. Zal wel achteraf komen vermoed ik... . :rolleyes: Parkeerbeurt koste € 15,- . Ik update mijn info nog als ik de laadkost binnen heb.


Vlotte toegankelijke parking zonder schrikmomenten wat breedtes betreft en ruime parkeervakken. Ik heb niet rondgekeken op andere verdiepingen of er nog meer laadpalen stonden, wij waren op het 'gelijkvloers'. Dus geen idee of er nog meer laadplaatsen waren.

Ik zie ook geen problemen om met een MX binnen te rijden... .

View attachment 321345


Misschien 'dubbele post' maar het leek mij relevant in beide topics, vandaar... .
Enkel op deze verdieping laadpalen.
 
  • Informative
Reactions: Firebird
Ik heb gisteren maar eens een mail gestuurd aan Parkbee met het verzoek of ze per garage kunnen aangeven welke breedte van de auto's worden gehaald. Alle garages vermelden wel netjes bij de ingang de hoogte, maar daar heb ik met een S weinig last van <grin>. Ben benieuwd of ik antwoord krijg. Ben van plan een soortgelijke mail naar Q-park te sturen.
 
  • Like
Reactions: Maarten
Ik heb gisteren maar eens een mail gestuurd aan Parkbee met het verzoek of ze per garage kunnen aangeven welke breedte van de auto's worden gehaald. Alle garages vermelden wel netjes bij de ingang de hoogte, maar daar heb ik met een S weinig last van <grin>. Ben benieuwd of ik antwoord krijg. Ben van plan een soortgelijke mail naar Q-park te sturen.

Voeg Interpaking ook toe als je dat ziet zitten.
 
Reactie retour van Parkbee: erg positief, krijgen van mij dus meteen een 'duim ohoog'.

Hi Harry,

Wat leuk en nuttig om te horen dat Tesla gebruikers graag bij ons willen parkeren! Ik heb het verzoek naar ons Operations team uitgezet.
Ik weet wel dat wij van veel locaties niet de breedte exact weten omdat deze door de eigenaar of in het contract niet is gecommunceerd.

Ik denk wel dat er steeds vaker wat bredere auto's zijn dus wij gaan kijken of we niet de breedte in ieder geval kunnen opmeten en ook op de website kunnen zetten. Je kunt wel altijd bij ons aanvragen als je een specifieke locatie zou willen weten.

Ik kom er nog op terug, maar ik denk dat het nog wel even duurt voordat we een exacte lijst hebben.
Je krijgt na het weekend een reactie hierop!


Groet,
xxx
 
Reactie retour van Parkbee: erg positief, krijgen van mij dus meteen een 'duim ohoog'.

Hi Harry,

Wat leuk en nuttig om te horen dat Tesla gebruikers graag bij ons willen parkeren! Ik heb het verzoek naar ons Operations team uitgezet.
Ik weet wel dat wij van veel locaties niet de breedte exact weten omdat deze door de eigenaar of in het contract niet is gecommunceerd.

Ik denk wel dat er steeds vaker wat bredere auto's zijn dus wij gaan kijken of we niet de breedte in ieder geval kunnen opmeten en ook op de website kunnen zetten. Je kunt wel altijd bij ons aanvragen als je een specifieke locatie zou willen weten.

Ik kom er nog op terug, maar ik denk dat het nog wel even duurt voordat we een exacte lijst hebben.
Je krijgt na het weekend een reactie hierop!


Groet,
xxx
Inderdaad enthousiaste reactie, zelfs met kusjes er bij ;)
 
Krijg melding dat het Excel lijstje in prullenbak geplaatst is door de eigenaar en binnenkort verwijderd wordt (rap kopie genomen en open gezet voor publiek)

Heb volgende toegevoegd:

Parking Molenpoort Hasselt
Inrit tegenover Holiday In Hotel is te smal op het einde en velgschade is onvermijdelijk. (ontdekt op de pijnlijke manier...).
Bij de uitrit (1 straat verder) is er blijkbaar ook een inrit die veel breder en beter is.
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: Karim DB
Q-park Museum Centrum Groningen toegevoegd aan de spreadsheet, nu twee maal gebruik van gemaakt, twee maal moeten steken om eruit te komen.Voor de rest prima Parkeergarage dichtbij het Zuiderdiep
Je zou eigenlijk verwachten dat de ingang altijd krapper zou moeten zijn dan de uitgang, wat als het nou niet wil met steken?
 
  • Like
Reactions: Hbrink
Ik mag eerdaags met RVO.nl, de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland, een robbertje knokken om een door hen onterecht afgewezen zonnepanelen project. Is in het Paleis van Justitie aan de Prins Clauslaan 60 in Den Haag.
Kun je daar fatsoenlijk parkeren?
 
P1 Turfpoort, Den Haag?

Ik denk dat je Turfmarkt bedoeld? Afgelopen weekend geparkeerd. Ik nam de ingang aan de Ammunitiehaven. Je rijd daar eerst naar beneden, dan naar rechts, een soort ondergrondse kruising met slagboom. Vervolgens maak je een krappe draai naar rechts naar de slagbomen. De krappe draai naar rechts voor de poortjes durfde ik niet in 1x te doen i.v.m. de velgen en moest een keer extra steken. Uitrijden ging makkelijk en zat plaatsen om eventueel ook nog te laden.

Wel zou ik even de luchtvering in standje hoog zetten i.v.m. het inrijden en de hoogte verschillen.