Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Performance boost upgrade?

This site may earn commission on affiliate links.
Dan ook de vraag wat er staat in de voertuig pagina in de auto bij de premium connectivity. Bij mij, ook Alphabet, staat: meegeleverd pakket. Weet Helaas niet of dat er voorheen ook stond.

Bij mij is dat nu ook zo. Ik heb vanaf het begin al een 2de account. Andere collega van mij had de eerste 9 maanden het hoofdaccount en dat is deze week omgezet. Eerst zag hij een einddatum bij de premium connectivity nu staat er sinds het account is omgezet ook meegeleverd.
 
Interessant, is er ergens te zien welk type account je hebt?

Van Leaseplan BE heb ik meegekregen dat premium connectivity vernieuwing voor de klant is en andere opties na goedkeuring via tesla moeten worden geactiveerd. Leaseplan heeft echter niet laten weten hoe dit dan in z’n werk zal gaan wanneer deze komt te vervallen, dat valt nog te bezien maar in ieder geval is het goed te weten dat dit dus wel mogelijk zal blijven maar Misschien niet via de App/website.

langs de andere kant, mijn wagen is geleverd in november 2019 dus kan ook gewoon zijn dat de optie nog niet te zien is omdat de vervaldatum nog niet in zicht is. Het kan niet moeilijk zijn om updates zo te “taggen” dat ze afhankelijk van de situatie (lease, privé) zichtbaar of niet zijn..
 
Bij mij is de upgrade sectie in de app inmiddels in zijn geheel verdwenen en is de tesla ook niet meer te vinden onder mijn online account. Hebben jullie daar ook last van?
Heb hierover vrijdag contact gehad mijn auto is ook niet meer zichtbaar op de webpagina. Op aangeven van de LM met Tesla sales gebeld en het antwoord was dat er ws wijzigingen worden doorgevoerd door Tesla US. Hij had het erover dat ze werken aan de mogelijkheid om evt direct SuC sessies aan de LM of werkgever te kunnen doorbelasten.
 
Heb hierover vrijdag contact gehad mijn auto is ook niet meer zichtbaar op de webpagina. Op aangeven van de LM met Tesla sales gebeld en het antwoord was dat er ws wijzigingen worden doorgevoerd door Tesla US. Hij had het erover dat ze werken aan de mogelijkheid om evt direct SuC sessies aan de LM of werkgever te kunnen doorbelasten.
Dat klopt ze zijn achter de schermen bezig met een omgeving welke alleen zichtbaar is voor 2de accounts. Daarom gaan alle fout gepositioneerde auto’s en accounts nu om. Zou wel een zegen zijn dat mijn creditcard er binnenkort vanaf kan en ik geen tijd meer kwijt ben met declaraties van een paar euro.
 
Ah, gelukkig ben ik niet de enige. Ik ben benieuwd wat er van terecht komt in die nieuwe portal en in hoeverre upgrades mogelijk zijn.
Volgens een topic op teslarati.com zijn ze bezig met voorbereidingen voor robotaxi/meerdere rijders/accounts toestaan per auto. Weet niet of dat nu iets is wat ik wil want als ik dat lees kan je dan op meerdere accounts van afstand de auto bedienen/locatie tracks etc. Heb wel de behoefte aan meerdere accounts per auto maar weet niet of ik de overige opties dan wel zinvol vind als je het autorisatie niveau niet kunt managen.
 
  • Informative
Reactions: LaurensH
Voor de mensen die nu enige tijd geleden de acceleration boost hebben gedaan: nog steeds een leuke en eventueel zinvolle feature, of zou je het niet missen als je het niet had? M.a.w. zou je het opnieuw aanschaffen of misschien toch niet?
Kk merk enerzijds dat ik het wel verleidelijk vind, maar aan de andere kant wel erg veel geld vind voor zo iets. Kortom, twijfel, twijfel, twijfel...
 
Zeer tevreden mee. Denk dat als het weg is je het wel gaat missen.

Op het Amerikaanse gedeelte las ik het volgende:
The difference in g-force:

0-60 in 3 flat (P3) is 0.91g
0-60 in 3.5 (LR AWD w/boost) is 0.78g
0-60 in 3.9 (LR AWD no boost) is 0.7g

I find those differences noticeable but not jaw dropping any one versus another...

For contrast, a P100D in full ludicrous 0-60 in 2.28 is 1.2 gs and that's still a pretty holy crap/neck snap feeling compared to any of the others.
 
Ik zie net dat in de app de Acceleration Boost is aangepast naar "Improved 0-100 km/h time, 4.4s to 3.9s".
Dit was voorheen van 4.6s naar 4.1s als ik me niet vergis. Ben benieuwd of er echt iets veranderd is of slechts gegoochel met de cijfers.
Die 4.6 naar 4.4 als standaard is wellicht al het gevolg van de nieuwste software (40.7 dacht ik) die eraan komt, de winst van de Boost is dan nog steeds 0.5 seconde.