Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Phone houders

This site may earn commission on affiliate links.
Gewoon de maximum snelheid respecteren. Ik had nog nooit van 'flitsmeister' gehoord. Als oud-politieman zit enig respect voor wet- en regelgeving er nog wel in.
Ik had wel ooit een Stinger, aangetroffen in een aangeschafte occasion. Ik werd gek van het gekwaak van dit ding. Stinger eruit en weer rust in de auto.

Wim, iedereen respecteert hier de maximum snelheid en verkeersregels. Het gaat erom dat onze overheid helemaal is doorgedraaid in het boetebeleid (schade aan economie hierdoor wil ik niet eens weten…). Wanneer je 4 km/h te hard rijdt (buiten de bebouwde kom) heb je al een acceptgiro van 30 euro te pakken. Doe éven normaal! Vooral als ik op voor mij niet bekende wegen rijdt vind ik het handig om gewaarschuwd te worden en de snelheidslimiet te kunnen zien.


Ontopic: iemand ervaring met die Tetrax magneet houder?
 
Wim, iedereen respecteert hier de maximum snelheid en verkeersregels. Het gaat erom dat onze overheid helemaal is doorgedraaid in het boetebeleid (schade aan economie hierdoor wil ik niet eens weten…). Wanneer je 4 km/h te hard rijdt (buiten de bebouwde kom) heb je al een acceptgiro van 30 euro te pakken. Doe éven normaal! Vooral als ik op voor mij niet bekende wegen rijdt vind ik het handig om gewaarschuwd te worden en de snelheidslimiet te kunnen zien.

Ik verbaas me dan weer over die ergernis over een boete bij 4 km/u te hard rijden. Die grens moet toch ergens liggen? Prima om pas bij 87 te beboeten, maar het lijkt me handig om dan ook 87 op de borden te zetten, dat schept duidelijkheid. En dan rijdt er iemand 91, en dat levert dan boosheid op want het is maar 4 km/u overschrijding...
 
Ik heb gisteren test gereden met spottify en flitzmeister tesamen.
Bij geen een paal krijg ik de piepmeldind door via bleutooth.

Hoe is jullie ervaring ?

Ik heb ook gemerkt dat flitsmeister meldingen (en andere app geluiden) niet doorkomen over de speakers. Dit komt omdat je dan naar radio of usb aan het luisteren bent. Alleen als je de muziek via je telefoon selecteert hoor je ook de meldingen. Maar dan kun je weer niet navigeren door je muziek. Redelijk irritant. Hoop dat tesla dit bij volgende firmware meeneemt.
 
Gewoon de maximum snelheid respecteren. Ik had nog nooit van 'flitsmeister' gehoord. Als oud-politieman zit enig respect voor wet- en regelgeving er nog wel in.
Ik had wel ooit een Stinger, aangetroffen in een aangeschafte occasion. Ik werd gek van het gekwaak van dit ding. Stinger eruit en weer rust in de auto.
Als ik 's avonds laat over een lege snelweg naar huis rij vraag ik me echt af wat de logica achter deze wetgeving is.

- - - Updated - - -

Mee eens om je aan de sneilheid te houden, maar al te vaak speelt de wet van Murphy. Toevallig net aan het inhalen met 120 waar 100 gereden mag worden, is maar net genoeg om deze auto te passeren en FLITS.
Om die momenten te voorkomen wordt flitsmeister gebruikt.
Tevens is het een fijne tool om de files te traceren op jou route.

Back on topic :
Ik ben aan het twijfeks voor zulk een oplossing :

http://www.carkitcenter.nl/product/...etrax-fix-universal-neodymium-car-holder.html

Maar ben een beetje guiverig vanwege de achterkant van de telefoon. Deze ligt vaak plat op de tafel als ik iets typ..
Ik denk dat je voor de Tesla dan de geplakte versie moet hebben. Ben altijd bang dat die er na een tijdje afvallen.
 
Mbt flitsmeister:l je kunt via instellingen kiezen hoe de melding geluiden worden gegeven (instellingen, geluidsbron (buetooth)). Bij mij werkt stand 5 prima. Volgens mij komt het geluid dan uit de telefoon.

Ik gebruik deze oplossing voor bevestiging telefoon, ben ik heel tevreden mee. Werkt met een magneet:
http://www.studioproper.com.au/
wallee-m-kickstarter-accessory.jpg

umaqemu7.jpg

u6yquta6.jpg
 
Kan niet waar zijn dat ze dit bewust doen toch.. mischien een foutje van de webshop. Is wel een toffe oplossing namelijk. Zal ze is mailen...

- - - Updated - - -

Done:

--------------------------------------

Hello,

I like to order you cool product for the car mount of the iphone: iPhone 5/5S Case and Mount Disks (2-pack). But the webshop charges me for twice the shipping cost..? Is this a programming error or a profit method?

I hope te here from you guys soon.

Best regards.

Raymond Bosma

--------------------------------------
 
Kun je de Wallee M niet bij een nl webshop kopen? Ik vermoed dat naast de relatief hoge verzendkosten je ook nog eens relatief dure invoerafhandelingskosten krijgt van zo'n 30 euro. Had dat laatst met een vergelijkbaar product uit de usa. Misschien idee voor iemand om aan een bestaande webshop toe te voegen. Bv die van de laadkabels.
 
Ik heb dit betaald:

1x Mount Disks (2-pack) - Black for $12.95 each
1x iPhone 5 Case - White for $29.95 each

Subtotal : $42.90 AUD
Shipping : $10.00 AUD
Total : $52.90 AUD

Eerste bestelling liet lang op zich wachten. Mail gestuurd, en toen hebben ze een tweede set gestuurd. Even later kwam de eerste alsnog binnen, maar ik moest invoerrechten (15 euro ofzo) betalen.
 
Ik heb dit betaald:

1x Mount Disks (2-pack) - Black for $12.95 each
1x iPhone 5 Case - White for $29.95 each

Subtotal : $42.90 AUD
Shipping : $10.00 AUD
Total : $52.90 AUD

Eerste bestelling liet lang op zich wachten. Mail gestuurd, en toen hebben ze een tweede set gestuurd. Even later kwam de eerste alsnog binnen, maar ik moest invoerrechten (15 euro ofzo) betalen.

Bij amazon.de en amazon.co.uk worden ze ook verkocht.
Alleen verkopen ze niet die Mount Disks en ben je dan weer op een car mount aangewezen die minder praktisch en mooi is.
 
Als het je er vooral om te doen is dat de telefoon niet in de cup-holders hoeft.. De aankomende Tesla center console heeft ook een houder.. (iPhone of USB).

Iemand op het forum heeft een filmpje van Tesla weten te krijgen : http://andrewwilder.com/tesla_center_console.mov
Ziet er mooi uit, en zo te zien aanzienlijk goedkoper dan de alternatieven. Daar gaat weer 650,-- :) (als je je nu op de waiting list zet)
 
Last edited:
Als het je er vooral om te doen is dat de telefoon niet in de cup-holders hoeft.. De aankomende Tesla center console heeft ook een houder.. (iPhone of USB).

Iemand op het forum heeft een filpje van Tesla weten te krijgen : http://andrewwilder.com/tesla_center_console.mov
Ziet er mooi uit, en zo te zien aanzienlijk goedkoper dan de alternatieven. Daar gaat weer 650,-- :) (als je je nu op de waiting list zet)


Hebben! Waar/hoe kan ik deze bestellen/op de wachtlijst zetten?
 
Hebben! Waar/hoe kan ik deze bestellen/op de wachtlijst zetten?

Ik heb gewoon een e-mail gezonden naar het e-mail adres in de Tesla shop [email protected].

Kreeg binnen 24 uur al bevestiging (met excuus dat reply door drukte lang duurde ?? )) en de speciale pijzen voor de waiting-list. (standaard prijzen nog niet bekend).
Deze prijzen zijn zo rond de 650,-- USD . Maak daar maar een gelijk aantal Euro's van :)

Je hebt keuze uit iPhone 5 style connector of micro-USB ( en even aangeven in je mail welke interieur inleg je wilt)
 
Ik heb gewoon een e-mail gezonden naar het e-mail adres in de Tesla shop [email protected].

Kreeg binnen 24 uur al bevestiging (met excuus dat reply door drukte lang duurde ?? )) en de speciale pijzen voor de waiting-list. (standaard prijzen nog niet bekend).
Deze prijzen zijn zo rond de 650,-- USD . Maak daar maar een gelijk aantal Euro's van :)

Je hebt keuze uit iPhone 5 style connector of micro-USB ( en even aangeven in je mail welke interieur inleg je wilt)

Thanks, done!

- - - Updated - - -



Als je op zoek bent naar de Tetrax X-way kun je m goedkoper bij Conrad bestellen: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/034830/Tetrax-X-way-smartphone-en-navigatiehouder