Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Phone houders

This site may earn commission on affiliate links.
Als het je er vooral om te doen is dat de telefoon niet in de cup-holders hoeft.. De aankomende Tesla center console heeft ook een houder.. (iPhone of USB).

Iemand op het forum heeft een filmpje van Tesla weten te krijgen : http://andrewwilder.com/tesla_center_console.mov
Ziet er mooi uit, en zo te zien aanzienlijk goedkoper dan de alternatieven. Daar gaat weer 650,-- :) (als je je nu op de waiting list zet)
Ik was van plan om daar mijn 300 euro korting voor in te zetten.
 
Wat is er, geen korting voor jou?

hoe kom erbij ?:wink:


ik gun uiteraard iedereen de waardebon.
maar ik heb er altijd moeite mee indien er met twee maten en twee gewichten wordt gewerkt; zonder logische verklaring.


geen mailtje, geen tegoedbon.
en als je dan expliciet uitleg vraagt, dan bloeden alle neuzen.


ik heb mijn ongenoegen kenbaar gemaakt in de VS, snel een vriendelijk antwoord gekregen dat men zou nakijken waarom niet iedereen de mail gekregen heeft.
maar dat nakijken is schijnbaar een werk van lange adem.

patience is a virtue....
 
hoe kom erbij ?:wink:


ik gun uiteraard iedereen de waardebon.
maar ik heb er altijd moeite mee indien er met twee maten en twee gewichten wordt gewerkt; zonder logische verklaring.


geen mailtje, geen tegoedbon.
en als je dan expliciet uitleg vraagt, dan bloeden alle neuzen.


ik heb mijn ongenoegen kenbaar gemaakt in de VS, snel een vriendelijk antwoord gekregen dat men zou nakijken waarom niet iedereen de mail gekregen heeft.
maar dat nakijken is schijnbaar een werk van lange adem.

patience is a virtue....

Als er bij jouw levering ook geen rode adapter bij zat, dan hoor je die tegoedbon ook te krijgen. Dat zal ook vast wel goed komen, maar ik denk dat tesla NL het nogal druk heeft in december.

Ik denk dat ik zelf nog even wacht met het kopen van een houder totdat de console erin zit.
 
Als er bij jouw levering ook geen rode adapter bij zat, dan hoor je die tegoedbon ook te krijgen. Dat zal ook vast wel goed komen, maar ik denk dat tesla NL het nogal druk heeft in december.

Ik denk dat ik zelf nog even wacht met het kopen van een houder totdat de console erin zit.

Ik vraag me nog steeds af hoe die korting wordt verrekend. Zou automatisch aan je account worden gekoppeld. Maar nergens nog gezien.
 
Als er bij jouw levering ook geen rode adapter bij zat, dan hoor je die tegoedbon ook te krijgen. Dat zal ook vast wel goed komen, maar ik denk dat tesla NL het nogal druk heeft in december.

Ik denk dat ik zelf nog even wacht met het kopen van een houder totdat de console erin zit.




ik wacht ook op de center console van tesla...daarna kijk ik wel wat ik doe met mobiel. Die zwerft al jaren door de auto heen dus kan nog wel drie maanden extra
 
Ik heb op dit moment 2 brodit houders. 1 voor mijn telefoon en 1 voor mijn ipad.
Telefoon hangt bovenaan (zoals deze op de foto).

Is het scherm van de telefoon nog zichtbaar of zit het stuur of je hand ervoor?

Past de proclip ook in het rechter ventilatierooster?

(ik heb nu zelf een proclip onderaan het touchscherm, maar wil mijn telefoon hoger in het zicht hebben)
 
Mijn oplossing bevalt nog steeds perfect:
ImageUploadedByTapatalk1393756355.437591.jpg

ImageUploadedByTapatalk1393756368.403463.jpg

Studio Proper | Clever accessories for smart devices
 
Ik heb destijds op eBay twee Clingo universele telefoonhouders gekocht, eentje zit nog steeds in de verpakking. Je klikt ze in je luchtrooster en 'plakt' je telefoon op een laagje. Zit heel erg stevig. Had destijds voor iemand anders de tweede gekocht maar die hoefde niet meer... als je interesse hebt, geef maar een PM.

clingo_universal_vent_mount_2.jpg
 
Ik heb net mijn Tesla, en zoals zovelen niet per sé heel happy met de navigatie. Ik zou dus graag links naast het scherm een telefoonhouder hebben. Ook voor Flitsmeister etc.

Laatste post is van 3 jaar geleden. Heeft iemand een makkelijke, mooie oplossing. Liefst iets wat niet te ver naar voren steekt?