Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

"Poll" - Juice Booster 1

This site may earn commission on affiliate links.
Naast de Juice Booster is er nog een goed alternatief: de Walbox EV portable. Deze kan hetzelfde als de Juice Booster. Op aanraden van iemand in Spanje die daar al een aantal jaren rondrijdt met Roadster en Model S heb ik deze tot volle tevredenheid aangeschaft. Op veel plaatsten in Spanje zijn er 32A 400V krachtstroom aansluitingen die hiermee goed gebruikt kunnen worden. Deze liggen in havens maar ook in bijvoorbeeld bijna alle Parador hotels. De lader is te krijgen via Soluciones Recarga de Vehículos Eléctricos en Garajes Comunitarios en kost rond de € 450,- excl BTW. Voor nog eens € 100,- heb je er dan nog 4 adapters bij. Lugenergy levert de toestellen overall in Europe (tegen extra betaling ook in 24 uur). De mijne is indertijd afgeleverd bij het IBIS hotel naast de supercharger in Girona (ik was te laat met bestellen en er was geen tijd meer het toestel voor vertrek in Nederland te krijgen). Als je er 1 wil kun je mailen met Victor Sanchis ([email protected]). Hij heeft mij afgelopen zomer heel goed geholpen. Veel succes.
 
De Family Road-Trip gaat naar Italië (accommodatie dzv Maarten :wink: van waaruit dagelijk leuke tripjes gepland worden? Evt heen en terug tussenstops in Zuid Duitsland? Evt Neuschwanstein meenemen in de trip?
En de Alpen Road-Trip wordt een rijders feestje met max aantal alpenpassen....
Tenminste, dat is nu mijn plan...
Wellicht nog een reprise naar Noorwegen of alternatief naar.... maar dat laatste moet eerst nog verder uit gewerkt worden.
Nemen we Cees mee, meteen verlost van vragen mbt range:smile:

En bij beide tripjes is een juicebooster stop natuurlijk in te plannen... zijn we meteen weer on topic:cool:
 
Nee, dan die sticker van hen met 8 uitlaatpijpen van hen.

Help! Ik ben nog niet geheel ontICE'd, ik vind het er eerlijk gezegd wel stoer uitzien...:redface::crying::scared:
 

Attachments

  • Uitlaatsticker.jpg
    Uitlaatsticker.jpg
    99.4 KB · Views: 63