Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Power off

This site may earn commission on affiliate links.
Het is een oud draadje maar probeer het toch maar even: ik heb een model S uit 2014 overgenomen en merk dat ik best wel aardig wat energieverlies heb bij parkeren nu het kouder wordt.

Er is een verschil tussen phantom drain (het verbruik bij stilstand) en niet beschikbaar door de lage temperaturen.

Als je een sneeuwvlokje ziet is dat bereik welke wel weer beschikbaar komt als het pack warm genoeg is.
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat nu in de nieuwe 4.0 app weergegeven wordt. Nog niet dit seizoen gezien.

Begrijp ik bovenstaand nu goed? Overdag Energy op ON en ‘s nachts op OFF?

Nee, gewoon op ON en zonder het vinkje bij always connected, dan heb je de meeste besparing dag en nacht.

1638525076923.jpeg
 
Er is een verschil tussen phantom drain (het verbruik bij stilstand) en niet beschikbaar door de lage temperaturen.

Als je een sneeuwvlokje ziet is dat bereik welke wel weer beschikbaar komt als het pack warm genoeg is.
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat nu in de nieuwe 4.0 app weergegeven wordt. Nog niet dit seizoen gezien.



Nee, gewoon op ON en zonder het vinkje bij always connected, dan heb je de meeste besparing dag en nacht.

View attachment 740079
Dank je wel!