Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral programma - beloning kiezen voor 28 februari 2019

This site may earn commission on affiliate links.
"Voorrang op voertuig software-updates" is één van de mogelijke keuzes als beloning (4 referrals). Weet iemand wat dit betekent?

Als het toegang tot het beta programma is dan vindt ik het wel een interessante optie. Als het vroegere toegang is tot de normale releases dan vind ik het niks. Dit betekent vooral ook dat anderen dan moeten wachten, geen goed idee.
 
"Voorrang op voertuig software-updates" is één van de mogelijke keuzes als beloning (4 referrals). Weet iemand wat dit betekent?

Als het toegang tot het beta programma is dan vindt ik het wel een interessante optie. Als het vroegere toegang is tot de normale releases dan vind ik het niks. Dit betekent vooral ook dat anderen dan moeten wachten, geen goed idee.
Ondertussen weten we wel hoe tesla de voorrangsregels toepast.o_O
 
Zat net even op mijn account te kijken en zie onderstaande staan.
Zou betekenen dat ze voor het uitleveren van de awards ook wel een tandje bij aan het zetten zijn?!
Lijkt me prettig want de zomerbanden zijn behoorlijk kaal.:confused:
D1450971-11BB-4DD9-801D-33A971C4A7D2.jpeg
 
De award van de referral (MX) die op 15-9-2018 geleverd is heb ik nog niet binnen. En een award van een referral (M3) die op 2-1-2019 besteld is heb ik wel al kunnen ‘claimen’.
Contact via de email is er alleen hebben ze daar ook geen idee wanneer de awards verstuurd worden...