Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Relevante lijstjes

This site may earn commission on affiliate links.
Geheimtaal heren :confused: ?

nee hoor -;)
zo komt Relevante Lijstjes weer bovenaan te staan. Altijd handig. "+1" bleek te kort te zijn, daarom een Retweet "RT" toegevoegd ..

staat overigens een link op naar een google maps pagina die erg handig is om je route te plannen. locatie superchargers staan er ook op.
Ga volgende week naar Davos en dat kan helemaal via SC ! En Top2000 hele route via Internetradio..

Alleen laden in Davos zelf heb ik nog niet zeker.. Iemand ervaring daarmee ?
 
nee hoor -;)
zo komt Relevante Lijstjes weer bovenaan te staan. Altijd handig. "+1" bleek te kort te zijn, daarom een Retweet "RT" toegevoegd ..

staat overigens een link op naar een google maps pagina die erg handig is om je route te plannen. locatie superchargers staan er ook op.
Ga volgende week naar Davos en dat kan helemaal via SC ! En Top2000 hele route via Internetradio..

Alleen laden in Davos zelf heb ik nog niet zeker.. Iemand ervaring daarmee ?

Aha! Tsja dat krijg ik nou omdat ik niet Twitter. Weer wat geleerd :smile: !
 
Gezien de ervaringen van de vrijwillige of noodgedwongen pioniers onder ons lijkt het mij een prettig idee als we onze noodlaadvoorzieningenmap, Tesla voor Tesla rijders, uitbreiden naar de ons omringende landen. Als Frankrijk, Duitsland, Denemarken etc. ook op onze kaart komen zou dat het gezinsleven kunnen veraangenamen in de toekomst:cool:.
 
Gezien de ervaringen van de vrijwillige of noodgedwongen pioniers onder ons lijkt het mij een prettig idee als we onze noodlaadvoorzieningenmap, Tesla voor Tesla rijders, uitbreiden naar de ons omringende landen. Als Frankrijk, Duitsland, Denemarken etc. ook op onze kaart komen zou dat het gezinsleven kunnen veraangenamen in de toekomst:cool:.
+1!
Heel goed voorstel. Ook erg leuk voor de International contacten!
 
Gezien de ervaringen van de vrijwillige of noodgedwongen pioniers onder ons lijkt het mij een prettig idee als we onze noodlaadvoorzieningenmap, Tesla voor Tesla rijders, uitbreiden naar de ons omringende landen. Als Frankrijk, Duitsland, Denemarken etc. ook op onze kaart komen zou dat het gezinsleven kunnen veraangenamen in de toekomst:cool:.

+1!
Heel goed voorstel. Ook erg leuk voor de International contacten!

iets gelijkaardig bestaat al voor Roadsters. Moet dus zeker lukken.

Wie neemt initiatief ? Mijn voorstel : de beheerder van 'onze' map.

Maurice, wat denk je ?
 
Vanwege het wel heel lege noordelijke gebied (Groningen) heb ik er toch ook een publieke laadlocatie bij gezet. Er is nl. in de stad Groningen bij een grote evenementenhal een parkeerterrein (betaald parkeren) met een aantal 22kW-laadpalen. Lijkt me voor een Tesla-rijder uit de randstad of het zuiden die een keertje naar Groningen komt ideaal. En als je de duo-lader hebt hoeft de auto niet de hele dag bij de paal te blijven om weer helemaal vol te 'tanken'. :cool:
Jammer genoeg niet heel dicht bij het centrum, maar er is uiteraard wel een stadsbus die daar langs komt.