Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Ride & Shine Detailing (serge) weer terug op het forum als vendor

This site may earn commission on affiliate links.
We zijn nu ook een M3 aan het wrappen in het groen....jaja lime green.
Ben benieuwd naar het eindresultaat als de auto klaar is, het is best een heftig kleurtje namelijk.
Ik zal morgen wat foto's plaatsen.

Ik heb 0,0 ervaring met wraps...hoe zit dat eigenlijk: een wagen staat toch op het kenteken met kleur geregistreerd?
Als je hem wrapt moet je dat dan officieel melden bij RDW ofzo?
 
View attachment 384462

@Rhoon-NL Dat is jouw auto toch? Ik zie dat het logo hier is verdwenen aan de voorkant. Staat hem goed moet ik zeggen maar later op de foto's buiten zit hij er weer op. En aan de achterkant zit hij er nog wel op.

edit: ik dacht dat je het logo op de auot zou wrappen maar kennelijk wordt het logo verwijderd en plak je achteraf het rode logo erop. :)

Lijkt inderdaad zonder logo goed te staan.:)
Overweeg je de logo’s te verwijderen? Ben wel benieuwd naar foto’s van een logoloze Model 3.

Ik laat ze voorlopig zitten. Eraf halen kan altijd nog.
 
Lijkt inderdaad zonder logo goed te staan.:)
Overweeg je de logo’s te verwijderen? Ben wel benieuwd naar foto’s van een logoloze Model 3.

Ik laat ze voorlopig zitten. Eraf halen kan altijd nog.

Ja ik ga ze eraf halen. Wanneer en of ik het zelf ga doen of laten doen weet ik nog niet.
En in het laatste filmpje kan je iig de voorkant van je eigen auto al zonder logo al zien ;)
 
We hebben een Model 3 voorzien van een lime green wrap en blackout.
De zwarte Model 3 is voorzien van PPF op de gehele voorzijde en de auto en folie is voorzien van Modesta glass coating.


Ik weet niet of ik deze kleur ook zou kiezen maar het ziet er wel erg gaaf uit en je onderscheidt je iig van de rest ;)

Wat mij opviel is dat het lijkt alsof de wrap een sinaasappel structuur heeft, wat mij vreemd lijkt voor een folie:
sinasappel.JPG

Bij de zwarte M3 die daarna komt heb ik dat niet kunnen waarnemen.
Waarschijnlijk is het bij de zwarte eruit gepolijst.
Google geeft aan dat het verschil tussen gepolijst(L) en ongepolijst(R) er zo uit ziet.
sinasappel1.JPG

Ben niet gehinderd door kennis op dit gebied maar het viel me gewoon, geen idee hoe het exact zit.
 
Avond heren! Youri hier, zoals sommigen al weten ben ik verantwoordelijk voor alle folie installaties op wrap en ppf gebied.

Ik snap de vraag betreft de structuur in het materiaal. Er zijn meerdere factoren die meespelen in de finish van een vinyl product.

Als eerste de ppf op de zwarte m3. Er zijn verschillende merken met allemaal haar eigen eigenschappen. Het ene merk heeft minder markeringen in het materiaal van de rol. De andere heeft een hogere helderheid, de ander heeft iets meer sinaasappel structuur maar verwerkt weer beter.

We zijn continu de beste merken aan het monitoren betreft vernieuwingen en verbeteringen. Nu hebben we een zeer solide balans van verwerking, finish, glans en duurzaamheid.

Betreft wrap vinyl spreken we over een heel ander materiaal. Deze is een stuk dunner en neemt de textuur van de ondergrond ook over. Ook hier is het afhankelijk van het merk hoe deze uiteindelijk
Toont in de finish.

Materiaal welke hier is gebruikt is, is avery. Topmateriaal met goede glans, goede verwerking en een lange levensduur, helaas heeft de glans variant idd een lichte structuur.

Fijne avond allemaal.
 
  • Like
Reactions: Knemeijer
Avond heren! Youri hier, zoals sommigen al weten ben ik verantwoordelijk voor alle folie installaties op wrap en ppf gebied.

Ik snap de vraag betreft de structuur in het materiaal. Er zijn meerdere factoren die meespelen in de finish van een vinyl product.

Als eerste de ppf op de zwarte m3. Er zijn verschillende merken met allemaal haar eigen eigenschappen. Het ene merk heeft minder markeringen in het materiaal van de rol. De andere heeft een hogere helderheid, de ander heeft iets meer sinaasappel structuur maar verwerkt weer beter.

We zijn continu de beste merken aan het monitoren betreft vernieuwingen en verbeteringen. Nu hebben we een zeer solide balans van verwerking, finish, glans en duurzaamheid.

Betreft wrap vinyl spreken we over een heel ander materiaal. Deze is een stuk dunner en neemt de textuur van de ondergrond ook over. Ook hier is het afhankelijk van het merk hoe deze uiteindelijk
Toont in de finish.

Materiaal welke hier is gebruikt is, is avery. Topmateriaal met goede glans, goede verwerking en een lange levensduur, helaas heeft de glans variant idd een lichte structuur.

Fijne avond allemaal.

Helemaal duidelijk, dank voor de uitleg.
De zwarte M3 is wel eerst gepolijst voordat de ppf is aangebracht?

Ik ben ook benieuwd wat je van een glas coating mag verwachten. Misschien kan dit in beeld gebracht worden door te laten zien hoe makkelijk je vuil verwijderd indien voorzien van glas coating tov een auto zonder glas coating en misschien ook tov een auto met ppf.
Maar ik dacht dat Serge hier binnenkort meer over gaat uitleggen in dit draadje.