TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Route in je navigatie importeren

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by TheSiemNL, Apr 16, 2018.

1. TheSiemNL

TheSiemNL Member

2. Koen_X

Koen_X Model X 90D, 22" Wheels, Full option

Ik was er ook en heb het zelfde probleem. Overtypen (ja je leest het goed) van coördinaten in abetterrouteplanner heeft geleid tot een vastloper, dus die optie werkt niet. Google maps op ht scherm deed het ook al niet bij mij. Ik sta ook open voor suggesties

3. Erik-S85

Erik-S85 Member

Op dit moment niet mogelijk om dit te doen. De Tesla navigatie ondersteund geen tussenpunten.

Optie is om de punten één voor één in je agenda te zetten en dan bij elk punt het volgende agenda punt te selecteren.

• Like x 1
  4. TheSiemNL

TheSiemNL Member

@Koen_X , dan kun je hem beter vooraf door de Google URL shortner halen.

https://goo.gl/DJrhaR
    https://goo.gl/cxrK4J

Dat zou het in ieder geval sneller intypebaar moeten maken.

@Erik-S85 dat is inderdaad een goede tip, maar dan krijg je alleen kortste routes naar het volgende tussenpunt vrees ik.

Maar er is nogal wat werkt te verzetten voor Tesla dus.

5. robertvg

robertvg Extremely Well-Known Member

Hoe zie je dat importeren voor je ? De navigatie in je auto houdt rekening met je SoC en de beschikbare Superchargers op je route.
    Een route gemaakt op een andere app (zeer waarschijnlijk) niet.
    Moet de Tesla de geplotte route dan klakkeloos overnemen ? Of aanpassen aan de beschikbare range ?
    Welk deel van de route mag wel en welk deel mag niet worden aangepast om je om te leiden naar Superchargers ?

6. TheSiemNL

TheSiemNL Member

@robertvg ik zou inderdaad graag zien dat de route 1op1 klakkeloos overgenomen zou worden. Als je rijdt kun je zelf de afweging maken om langs een Supercharger te gaan. Dat doe ik zelf dagelijks ook.

7. Superendo

Superendo Member

Koop een zumo voor de motor. Kunnen ook gebruiken in de Tesla. Helaas alleen handig voor dr motormuizen onder ons.

• Like x 1
  8. Faiz71

Faiz71 Active Member

Is het niet mogelijk om met je Google account in te loggen op de browser van de auto? En dan vanuit de browser te rijden? Of gaat dat te traag?

Handiger zou zijn als Elon de Apps gaat uitgebreide met bijvoorbeeld Google Maps, net zoals op je smartphone /iPad. (Anders zie ik het nut er nog niet van in om voor de Apps een apart kopje in het grote scherm aan te houden)

9. TheSiemNL

TheSiemNL Member

@Superendo ik heb een iPhone waar het op werkt, maar ik zou het graag op dat grote scherm hebben.

@Faiz71 routenavigatie buiten die van Tesla om werkt niet zo goed op het scherm. Daarom hoopte ik een route te kunnen importeren in de originele Tesla App.

Nu maar op zoek naar een goede iPhone houder die niet in de weg zit als ik mijn iPhone niet gebruik.

10. Faiz71

Faiz71 Active Member

Ah, check.
    Voor wat betreft de iphonehouder, de houder van Brodit vind ik ideaal. Plus makkelijk te installeren.

• Like x 1
  11. TheSiemNL

TheSiemNL Member

Mijn laatste 5 auto's hebben inderdaad allemaal een Brodit houder gehad. Welke heb jij en heb je een foto voor me?

12. Faiz71

Faiz71 Active Member

Zo ziet het er bij mij uit.
    Beetje vanuit een gekke hoek vanwege de avond zon, maar vanuit de bestuurdersstoel goed zicht op het schermpje van de telefoon.
    (Dit is de center mount pro clip, niet te verwarren met de pro clip die je onder aan het grote scherm kunt vastklikken, de angle mount)
    8C6456DE-57EE-44D8-A395-0F21C3AF91D5.jpeg

• Like x 2
  13. GIO1974

GIO1974 Member

Amsterdam Zuidoost aka De Bijlmer, Nederland
    Klem je deze houder vast in het rooster?

14. TheSiemNL

TheSiemNL Member

ja, dat is het voordeel van de Brodits, die kun je altijd installeren zonder boren/schroeven.

15. Faiz71

Faiz71 Active Member

Hij klemt aan de rand boven het rooster en aan de onderrand van het rooster. Ik was langer bezig met de folie van het dunste plakstripje te verwijderen dan met dat ding te plaatsen, zo simpel is het dus.

16. shthpnz

shthpnz Member

En zelfs die folie hoeft er niet af om m stevig te laten zitten:)

17. Faiz71

Faiz71 Active Member

Klopt, dat ding klemt ook zonder plakstrip best goed.

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC