Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Route in je navigatie importeren

This site may earn commission on affiliate links.
Afgelopen zondag heb ik in de autitourtocht meegereden met 44 anderen (veel Tesla's, Porsches, Ferrari's en andere exoten). Nu kregen we van te voren de tocht volledig uitgezet via Google Maps. Is er een manier om die te importeren in het navigatiesysteem van mijn Tesla? Ik rij wel vaker tochten, lijkt me bijzonder handig.

Deel 1 van de route

https://www.google.com/maps/dir/51....1058d932cffd!2m2!1d5.0213523!2d51.8164254!3e0

Deel 2 van de route

https://www.google.com/maps/dir/Slo...!2m2!1d5.2486887!2d51.8110706!1m0!1m0!1m0!3e0
 
Ik was er ook en heb het zelfde probleem. Overtypen (ja je leest het goed) van coördinaten in abetterrouteplanner heeft geleid tot een vastloper, dus die optie werkt niet. Google maps op ht scherm deed het ook al niet bij mij. Ik sta ook open voor suggesties
 
Hoe zie je dat importeren voor je ? De navigatie in je auto houdt rekening met je SoC en de beschikbare Superchargers op je route.
Een route gemaakt op een andere app (zeer waarschijnlijk) niet.
Moet de Tesla de geplotte route dan klakkeloos overnemen ? Of aanpassen aan de beschikbare range ?
Welk deel van de route mag wel en welk deel mag niet worden aangepast om je om te leiden naar Superchargers ?
 
Is het niet mogelijk om met je Google account in te loggen op de browser van de auto? En dan vanuit de browser te rijden? Of gaat dat te traag?


Handiger zou zijn als Elon de Apps gaat uitgebreide met bijvoorbeeld Google Maps, net zoals op je smartphone /iPad. (Anders zie ik het nut er nog niet van in om voor de Apps een apart kopje in het grote scherm aan te houden)
 
@Superendo ik heb een iPhone waar het op werkt, maar ik zou het graag op dat grote scherm hebben.

@Faiz71 routenavigatie buiten die van Tesla om werkt niet zo goed op het scherm. Daarom hoopte ik een route te kunnen importeren in de originele Tesla App.

Nu maar op zoek naar een goede iPhone houder die niet in de weg zit als ik mijn iPhone niet gebruik.
 
Mijn laatste 5 auto's hebben inderdaad allemaal een Brodit houder gehad. Welke heb jij en heb je een foto voor me?
Zo ziet het er bij mij uit.
Beetje vanuit een gekke hoek vanwege de avond zon, maar vanuit de bestuurdersstoel goed zicht op het schermpje van de telefoon.
(Dit is de center mount pro clip, niet te verwarren met de pro clip die je onder aan het grote scherm kunt vastklikken, de angle mount)
8C6456DE-57EE-44D8-A395-0F21C3AF91D5.jpeg
 
Zo ziet het er bij mij uit.
Beetje vanuit een gekke hoek vanwege de avond zon, maar vanuit de bestuurdersstoel goed zicht op het schermpje van de telefoon.
(Dit is de center mount pro clip, niet te verwarren met de pro clip die je onder aan het grote scherm kunt vastklikken, de angle mount)
View attachment 294612

Klem je deze houder vast in het rooster?