Voet boven het waterpedaal lost niks op. Het is wel een workaround. Blijft nog dat het niet veilig/betrouwbaar is in mijn ogen. Je bent immers niet de enige op de weg.Voet boven het wattpedaal houden lost dit op. En op de weg blijven kijken (moet sowieso), dan leer je waar je moet anticiperen.
Ik had het ook liever anders gezien, maar het is nu zo. En voor mij geen reden om niet met AP te rijden. Tesla kan echt geen risico’s nemen in deze. Idem met zwakke weggebruikers.
Je kan je de pers wel voorstellen die ze zouden krijgen, mocht het verkeerd lopen. En als het echt verkeerd loopt kan dat alsnog tot een faillissement ment leiden. Stel je de kop voor : autopilot rijdt vrouw met kinderwagen aan, moeder en kind komen om.
Vertraging is namelijk erg abrupt en vertraagt ook veel (heb al meerdere gevallen gehad van 120km/u naar 75km/u).
Maar goed mijn reactie was in essentie voor @Blackbelt bedoeld mbt zijn melding bij SeC.