Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ruitenwissers

This site may earn commission on affiliate links.
Helaas had ik geen stekker aanwezig achter het paneel naast de voorstoel (naast het pedaal, zoals 1 van de installatiefilmpjes liet zien) en moest dus uitwijken naar de achterzijde van de middenarmsteun.
Thanks for the detailed review. I also have something in the rear installed, so I chose for the front installation (MY 2023). I ordered during Black Friday and there is no update on my order. When did you place your order?
- achterlichten aan bij dagrijverlichting (beetje meer zichtbaarheid op de weg).
Nice tip.
- laadpoort ontgrendelen via linker achterdeurklink.
I guess it will come in handy if the car gets locked and one still needs to access the charge port.
 
Tot mijn grote frustratie kom ik er achter dat de handmatig uitgeschakelde ruitenwissers via de commander na enkele minuten weer op automatisch worden geschakeld. Hopelijk komt er snel een update, nu zit ik alsnog de op hol geslagen ruitenwissers te bedienen tijdens het sturen.
 
  • Funny
Reactions: SpaceWagon
Tot mijn grote frustratie kom ik er achter dat de handmatig uitgeschakelde ruitenwissers via de commander na enkele minuten weer op automatisch worden geschakeld. Hopelijk komt er snel een update, nu zit ik alsnog de op hol geslagen ruitenwissers te bedienen tijdens het sturen.
Volgens mij zal een update eerder voir een verstrenging zorgen dan voor extra functionaliteit. Tesla kan geen verantwoordelijkheid nemen voor 3th party knoppen.
Al eerder aangegeven hier dat het feit dat het tot nu kon, eerder een vergetelheid was van de ontwikkekaars dan een feature.
 
Thanks for the detailed review. I also have something in the rear installed, so I chose for the front installation (MY 2023). I ordered during Black Friday and there is no update on my order. When did you place your order?

Nice tip.

I guess it will come in handy if the car gets locked and one still needs to access the charge port.
20 november de commander besteld en afgelopen week binnen gekomen
 
Ordered December 6, delivered December 9, from Germany to Holland.

I couldn't front install in MY 2023. Maybe you have more luck, there is loads of space under the console next to the pedal, but no plug, at least, I couldn't find it.
Thanks for the detailed review. I also have something in the rear installed, so I chose for the front installation (MY 2023). I ordered during Black Friday and there is no update on my order. When did you place your order?
 
Nou hier ook nog steeds drama. Als het regent blijven ze uit en als het stopt met regenen willen ze niet meer stoppen. Wat een ondingen. Bij mijn ford uit 2012 en vele andere (oudere) auto's die ik heb gereden had ik nergens problemen mee. Waarom niet gewoon een sensor van max 2 tientjes. Denk dat je meer kwijt bent aan programmeren om het te laten werken (wat ze nog steeds niet is gelukt) dan een sensor. Ik ben in staat een houder te kopen voor mijn telefoon om het een en ander op te nemen en een service verzoek in te schieten. Want blijkbaar heeft niet iedereen er last van.

En de vele tips al gelezen. Poetsen met doekje voor gaan rijden, andere ruitenwisservloeistof speciale cotings.... dat zou niet eens nodig moeten zijn, het moet gewoon werken. Ook al zijn de ruiten vies. Dit gebeurt nou eenmaal met rijden.

MY Mei 2023 LR
 
  • Like
Reactions: To3ornotto3?
Nou het was bij mij al ver voor het strooien. Meerendeel in de nacht. Het vervelende is dat je het niet kan uitzetten als je 2 uurtjes moet rijden en geen boetes wil. Dan zet ik altijd de cruisecontrol aan. Maar jha dan gaan de ruitenwissers op auto en ben je 2 uur met droge ruiten en piepende wissers op stand I aan het rijden. (bij auto stand gaan ze sneller, zeg stand 3).... Dat moet snel een fix worden dat dit gewoon overruled kan worden.