Verkeerde draadje!Onderstaande X heeft wat waterschade ...
Bron : Peperdure Tesla van kade in het water gerold Korte Haven Schiedam | Flashphoto NL
Dit bericht hoort natuurlijk thuis in Wie was / wie waren het?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Verkeerde draadje!Onderstaande X heeft wat waterschade ...
Bron : Peperdure Tesla van kade in het water gerold Korte Haven Schiedam | Flashphoto NL
Is wel zoet water, dat maakt nogal een verschilOuch! Die is helemaal om zeep !!
Zal een zelfde verhaal worden als die Amerikaan met zijn flooded Model S. Total Loss !
mijn locale glasboer heeft het prima geregeld. Raam met Tesla logo en ze hadden voor dezelfde dag een afspraak bij SeC geregeld voor de calibratie (die zij betaalden)Barst in de voorruit
Wat is de consensus, laten regelen via Tesla of 'gewoon' naar een willekeurige Carglass/Autotaalglas in de buurt? Moet wel netjes gebeuren...
Hmm, na cafébezoek volgens het AD, ik hoop voor hem dat er geen alcoholproef is gedaan, en ik hoop voor mezelf (mijn toekomstige premie dan) dat het wel gedaan was en een positief promillage gaf...Dan zal de verzekeringspremie voor een ieder wel weer fors stijgen. Ik hoop niet dat hij/zij bij Turien verzekerd was.
Barst in de voorruit
Wat is de consensus, laten regelen via Tesla of 'gewoon' naar een willekeurige Carglass/Autotaalglas in de buurt? Moet wel netjes gebeuren...
Na een maand linksachter tegen een schutting gezeten. Resultaat een deuk onder het achterlichtglas en het glas gebarsten. Dat glas is reeds besteld bij Tesla, maar de deuk heb ik foto’s van gestuurd naar Splinter. Die komt met een bedrag van tussen de 2K en 6,5K ex BTW. Ik moest echt even opnieuw gaan zitten. Zal een foto posten, wat handig is om te weten is dat het van mijn verzekering bij een Unigarant aangesloten bedrijf moet laten fixen.Wellicht hebben jullie nog tips. Wilde het eerst zelf betalen om de premie verhoging tegen te gaan. Nu twijfel ik.
Deze schade zou ik aan enkele normale schadebedrijven laten zien. Mijn gevoel zegt dat dit voor rond 1000 euro te repareren moet zijn.Na een maand linksachter tegen een schutting gezeten. Resultaat een deuk onder het achterlichtglas en het glas gebarsten. Dat glas is reeds besteld bij Tesla, maar de deuk heb ik foto’s van gestuurd naar Splinter. Die komt met een bedrag van tussen de 2K en 6,5K ex BTW. Ik moest echt even opnieuw gaan zitten. Zal een foto posten, wat handig is om te weten is dat het van mijn verzekering bij een Unigarant aangesloten bedrijf moet laten fixen.Wellicht hebben jullie nog tips. Wilde het eerst zelf betalen om de premie verhoging tegen te gaan. Nu twijfel ik.
Deze schade zou ik aan enkele normale schadebedrijven laten zien. Mijn gevoel zegt dat dit voor rond 1000 euro te repareren moet zijn.
Splinter doet het wel heel mooi, maar ook heel duur.
Na een maand linksachter tegen een schutting gezeten. Resultaat een deuk onder het achterlichtglas en het glas gebarsten. Dat glas is reeds besteld bij Tesla, maar de deuk heb ik foto’s van gestuurd naar Splinter. Die komt met een bedrag van tussen de 2K en 6,5K ex BTW. Ik moest echt even opnieuw gaan zitten. Zal een foto posten, wat handig is om te weten is dat het van mijn verzekering bij een Unigarant aangesloten bedrijf moet laten fixen.Wellicht hebben jullie nog tips. Wilde het eerst zelf betalen om de premie verhoging tegen te gaan. Nu twijfel ik.
Na een maand linksachter tegen een schutting gezeten. Resultaat een deuk onder het achterlichtglas en het glas gebarsten. Dat glas is reeds besteld bij Tesla, maar de deuk heb ik foto’s van gestuurd naar Splinter. Die komt met een bedrag van tussen de 2K en 6,5K ex BTW. Ik moest echt even opnieuw gaan zitten. Zal een foto posten, wat handig is om te weten is dat het van mijn verzekering bij een Unigarant aangesloten bedrijf moet laten fixen.Wellicht hebben jullie nog tips. Wilde het eerst zelf betalen om de premie verhoging tegen te gaan. Nu twijfel ik.
En dan zeggen dat het een Etron isMisschien even door het stof kruipen en bvb op een Audi forum informeren ? Daar zijn toch ook autos uit aluminium? De A8 ?