Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
Het duurt allemaal wel wat lang. Je zou zeggen dat ze bij Tesla het beste zo'n draagarm kunnen vervangen. Maar nee, dat gebeurt door een schadebedrijf. Vandaag is mijn 1e leenauto omgeruild voor de 2e, en als het goed is komt mijn Tesla vandaag richting Eindhoven en kunnen ze daar aan de reparatie beginnen. Hij staat nu nog in Antwerpen zie ik via de app. Er zijn dus al enkele werkdagen verloren op die manier...
In Frankrijk zijn ze ook niet de vlotsten.......het enige dat hier werkt is pro actief achter de vodden aanzitten........
 
na een email naar het juiste filiaal, vrij snel een bevredigend antwoord gekregen.

Hallo heer Piessens,

Groot gelijk, dat lijkt nergens op. Ik heb zojuist de werkplaatsverantwoordelijke erop aangesproken.
Zou ik U aub mogen vragen om nog 1 keer de wielen binnen te brengen aub, dan zorg ik dat de schade zo snel mogelijk wordt weggewerkt.
De wielen zullen aan de binnenzijde herspoten worden.
Mijn oprechte excuses voor dit ongemak en de slechte service, ik zal dit oplossen voor U.

Beste groet,

hoe zou het nog zijn met de velgen? ze zijn al meer dan een week weg om te spuiten...
 
Inmiddels lijkt mijn auto weer aardig opgebouwd, was geen connectie met de App mogelijk, (batterij en motor er onderuit...). Hij is er weer... alleen net te laat.
A8 op de autobahn is trouwens wel prima hoor, voelt alleen minder snel (en de kinderen vinden de ruimte achterin en de bagageruimte maar klein) soooo spoiled
 
Inmiddels lijkt mijn auto weer aardig opgebouwd, was geen connectie met de App mogelijk, (batterij en motor er onderuit...). Hij is er weer... alleen net te laat.
A8 op de autobahn is trouwens wel prima hoor, voelt alleen minder snel (en de kinderen vinden de ruimte achterin en de bagageruimte maar klein) soooo spoiled
Zelfde kritiek gehad met een Mercedes E-combi.:wink:
 
Iemand enig idee hoe je het gedeelte waar de nummerplaat op vast zit er af haalt ?
Op de snelweg kwam opeens een wieldop mijn kant op vliegen. Een van de parkeersensoren is losgeschoten en hangt ergens aan de binnenkant - los van de verdere schade. Erg irritant - want hij piept nu natuurlijk altijd (tot 8 km per uur) . En ben niet echt in de burt van een SeC. En de gezien de krappe ruimtes die je vaak hebt om te parkeren bij het laden heb ik'm wel graag werkend.

FullSizeRender-12.jpg


IMG_0579.JPG
 
Iemand enig idee hoe je het gedeelte waar de nummerplaat op vast zit er af haalt ?
Op de snelweg kwam opeens een wieldop mijn kant op vliegen. Een van de parkeersensoren is losgeschoten en hangt ergens aan de binnenkant - los van de verdere schade. Erg irritant - want hij piept nu natuurlijk altijd (tot 8 km per uur) . En ben niet echt in de burt van een SeC. En de gezien de krappe ruimtes die je vaak hebt om te parkeren bij het laden heb ik'm wel graag werkend.

Lees dit draadje: Correct tool and instructions for removing the Model S nose cone

Succes!
 
Iemand vond het blijkbaar nodig om nog extra te benadrukken dat het een Tesla is. Geen idee wie of waarom. Heb het er gelukkig met veel moeite af gekregen.

Gelukkig geen scheldwoord of iets dergelijks, of andere schades. Het lijkt er niet direct op dat iemand echt boos was dus. Hopelijk gebeurt het niet nogmaals.

IMG_20150717_082218.jpg
 
het zou me niet uit maken wat er op stond, "tesla" of "mooie auto". ik zou er in ieder geval niet mee kunnen lachen.
Ja goed, ik ben er ook wel wat chagrijnig over. Maar ik hoop gewoon heel erg dat het misschien een wat zwakzinnig persoon was die het niet weer doet, in plaats van dat het echt een gerichte actie is en dat er straks nog iets vervelenders gebeurt.

Ik ga ook wel even kijken of er toch een camera is te richten op de auto.