carlos
Member
Deze keer een prettige ervaring voor het schadetopic. Ik had zo'n twee maanden geleden mijn twee rechter velgen (21 inch) fors beschadigd aan een stoeprand, toen ik de tweede Model S eigenaar in mijn stadje wilde gaan begroeten. Baalde enorm.
Gisteren was ik bij Tesla voor een paar kleine dingetjes zoals nieuwe mistlampen (gratis voor de Signatures, top!) en het verhelpen van een fluittoontje bij het panodak. Ik vertelde de monteur over de beschadigde velgen en hij zei dat ze wel even een spot repair-team konden laten langs komen om offerte te maken. Toen ik thuis was met de witte Model S loaner (ook top!) werd ik gebeld. Het zou €200 kosten incl. BTW. Ik gaf het groene licht. Aan het einde van de middag ging ik mijn auto weer ophalen, maar ondanks veel zoeken en proberen was het nog niet gelukt de oorzaak van het fluittoontje te achterhalen. Dus wordt de auto eind deze maand opgehaald om verder te zoeken (krijg dan weer een loaner). Tesla vond het erg jammer dat ze het nog niet hadden kunnen oplossen en daarom kreeg ik het aanbod dat zij de kosten van de spot repair voor hun rekening nemen. Wow, wat een service. En ze hadden de auto ook nog eens, na het vragen van mijn toestemming, gewassen (met de hand!). En dat schijnt nu een standaardservice te zijn. Ze hebben er twee mensen voor!
Tesla is echt goed bezig. Als ik al geen Tesla-fan voor het leven was, dan was ik het nu wel geworden. :biggrin:
Goed om te horen! het wordt nog wat:wink:
Maar wat doet dat spot repair-team nou precies? is de velg echt weer als nieuw? zijn de krassen weg?