You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Katjing!!!!! Gaat toch wel via je verzekering mag ik hopen?
Absurd ! Een grote beurt van een Bentley is nog goedkoper !Ik krijg net de factuur binnen. Hersteld bij groeneveld in Eindhoven. Draagarm rechtsachter, 1x velg (20") en wat klein spul. Wat denk je? Ruim € 8800,- [emoji10] (incl btw).
Ongelooflijk.
Absurd ! Een grote beurt van een Bentley is nog goedkoper !
Daar geloof ik niks van. Al eens een draagarm eronderuit gereden en een velg laten vervangen. Denk dat de kosten bij een 5-serie, E-klasse of A6 vergelijkbaar zouden zijn met dergelijke schade.
Hoe was de verdeling tussen arbeidsloon en onderdelen?Ik krijg net de factuur binnen. Hersteld bij groeneveld in Eindhoven. Draagarm rechtsachter, 1x velg (20") en wat klein spul. Wat denk je? Ruim € 8800,- [emoji10] (incl btw).
Ongelooflijk.
Hoe was de verdeling tussen arbeidsloon en onderdelen?
Het was niet gespecificeerd.
Ik ga ze nog wel om een specificatie vragen. Toch benieuwd...Theoretisch gezien, zou Maurice er voor kunnen kiezen om de schade niet op de verzekering te verhalen.
Uiteraard heeft hij daarbij zowel een expertiserapport als een gespecificeerde rekening nodig.
(Wie betaalt, bepaalt.)
De huidige gang van zaken zal wel vaker voorkomen in overduidelijke gevallen van verzekeringsclaims.
Niet dat ik het daarmee eens ben, ofzo. Ik kreeg van mijn in 2014 bij CB geclaimde parkeerschade een keurig nette,
gespecificeerde factuur van de door Tesla Motors ingeschakelde reparateur, ABS Splinter.
Die uren waren toch niet van Tesla? Was toch van schadeherstelbedrijf?hmm gewoon verzekeringswerk dus. Lekker hoofdprijzen claimen op alle fronten, tesla legt (zoals de meeste fabrikanten) enorme marges op de onderdelen, vele arbeidsuren voor hoge uurprijzen worden gerekend voor simpele werkzaamheden (want goh het zou eens tegen kunnen zitten) enz., alles betaald vanuit de collectieve verzekeringspot...
Wie die uren claimt maakt toch niet uit? Zo gaat het gewoon in autoland, of het nu Tesla is of een ander... 3200 eurie arbeid om de wielophanging van 1 wiel te vervangen (= Ikea handleiding volgen) is gewoon absurd, evenals 3800 euro voor de onderdelen.Die uren waren toch niet van Tesla? Was toch van schadeherstelbedrijf?
Wie die uren claimt maakt toch niet uit? Zo gaat het gewoon in autoland, of het nu Tesla is of een ander... 3200 eurie arbeid om de wielophanging van 1 wiel te vervangen (= Ikea handleiding volgen) is gewoon absurd, evenals 3800 euro voor de onderdelen.
Maar het gebeurt gewoon, omdat het kan.
De verzekeringspremie gaat vanzelf omhoog, hebben we eerder gezien !Ik ga ook Tesla's herstellen lijkt mij winstgevend aan de prijzen te zien.
Draagarmen vervangen duurt bij een ingewikkelde auto max 1,5 uur, ik heb het zelf al gedaan daarom dat ik het weet.
Wat ik ook al ondervonden heb bij andere handelaars, als ze weten dat je met een Tesla rijdt de dollar tekens in hun ogen staan.
Wie die uren claimt maakt toch niet uit? Zo gaat het gewoon in autoland, of het nu Tesla is of een ander... 3200 eurie arbeid om de wielophanging van 1 wiel te vervangen (= Ikea handleiding volgen) is gewoon absurd, evenals 3800 euro voor de onderdelen.
Maar het gebeurt gewoon, omdat het kan.
Je hebt helemaal gelijk, Bas.
Het is van overal en alle tijden. Ik word nog kwaad als ik er aan denk hoe ik, na veel reclameren, uiteindelijk het inmiddels vervangen, defecte onderdeel van mijn liftinstallatie in handen kreeg. Op de factuur heet het een 'centrale stuureenheid' voor € 6.300. In werkelijkheid is het een printplaatje met wat schakelelektronica van drie keer niks, zoals in elke wasmachine van € 300 ook zit. Die firma levert mij dus niet meer, maar tegen dat soort prijzen heb je ook maar weinig klanten nodig, denk ik dan.