Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
Ik reed niet (meer) op autopilot. Normaal eigenlijk altijd waar het maar kan, maar nu dus even niet. Daarom wellicht ook geen waarschuwing, anders dan kijken in de achteruitkijkspiegel en nog proberen uit te wijken. Bij deze de beelden:


Sodeju! hele goeie reactie, als het een p100d was geweest was je misschien wel op tijd weg geweest :rolleyes:
Maar wat een slaper, het is ongelofelijk. Hij mag je wel op zijn knieën danken dat je veel schade en mogelijk letsel hebt voorkomen door jouw afstand naar je voorligger en deze reactie...
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Sodeju! hele goeie reactie, als het een p100d was geweest was je misschien wel op tijd weg geweest :rolleyes:
Maar wat een slaper, het is ongelofelijk. Hij mag je wel op zijn knieën danken dat je veel schade en mogelijk letsel hebt voorkomen door jouw afstand naar je voorligger en deze reactie...
Exact.
Zet daarom de AP afstand tot de voorganger gerust op 5, of zelfs meer. En ja, dat glipt er wel eens een onverlaat tussen. Maar als het er op aan komt, geeft het je betere kansen om te manoeuvreren.
 
Hm, ruim 4 jaar in het bezit van een model S85. Af en toe wat kleine probleempjes, maar altijd naar volle tevredenheid verholpen. Nu vallen me ineens wat "belletjes" op in de re bovenhoek van het kleine scherm. alles functioneert nog goed, maar dit lijkt me een voorbode van groter leed. Net nu ik over de garantie heen ben. Herkennen anderen dit probleem?
IMAG1279.jpg
 
Hm, ruim 4 jaar in het bezit van een model S85. Af en toe wat kleine probleempjes, maar altijd naar volle tevredenheid verholpen. Nu vallen me ineens wat "belletjes" op in de re bovenhoek van het kleine scherm. alles functioneert nog goed, maar dit lijkt me een voorbode van groter leed. Net nu ik over de garantie heen ben. Herkennen anderen dit probleem? View attachment 451161

Ik heb dat op mijn grote scherm ook. Zolang als het aan de rand blijft kan het verder geen kwaad. Ik heb het op een touch computer al jaren zonder dat het de werking beïnvloed.
 
Ik reed niet (meer) op autopilot. Normaal eigenlijk altijd waar het maar kan, maar nu dus even niet. Daarom wellicht ook geen waarschuwing, anders dan kijken in de achteruitkijkspiegel en nog proberen uit te wijken. Bij deze de beelden:

Wat een lul zeg!

Ik vraag mij af, wat zegt zo'n vent dan? Sorry ik was een poosje mail lezen op mn telli? Ik zou echt moeite hebben zo iemand niet helemaal t licht uit te tikken.. Hoop voor je dat alles snel hersteld wordt.
 
Gister mijn M3 retour ontvangen van Verweij Autoschade Den Haag na een kleine aanrijding waarbij mijn achterbumper beschadigd was. Over het algemeen een positieve ervaring, auto is keurig gerepareerd. Normale reparatietijd (donderdagmiddag opgehaald en maandag rond middaguur klaar). Er is absoluut geen schade meer zichtbaar. Auto is van binnen en buiten nog keurig gewassen en schoongemaakt.

Enige aandachtspunt is mbt de haal- en brengservice. Op hun website staat een foto van een auto op een oplegger/auto ambulance en tijdens intake hadden ze dat ook gezegd, maar in werkelijkheid rijden ze de auto gewoon over de weg. Op zich niet erg, maar dat was me niet verteld.
 
Vanmiddag heb ik mijn auto weg gebracht voor het herstellen van een kleine schade. Er moet alleen een deukje uit de deur gehaald worden. Ben nog maar goed en wel thuis, of TeslaFi weet mij te vertellen dat er inmiddels 5 km met mijn auto gereden is. En dat terwijl ze hadden gezegd dat er pas de volgende dag aan mijn auto gewerkt zou worden. Dus ik bellen. Krijg in eerste instantie te horen dat ze een proefrit hebben gemaakt. Om een deukje uit de voordeur te kunnen halen? Leek me vreemd. Uiteindelijk geven ze toe dat ze 'even een collega ergens hebben afgezet'.

Ben ik de enige die dit volstrekt onacceptabel vindt? Ik noem nog even geen namen. Wil ze eerst de kans geven dit netjes op te lossen ;-)
 
Vanmiddag heb ik mijn auto weg gebracht voor het herstellen van een kleine schade. Er moet alleen een deukje uit de deur gehaald worden. Ben nog maar goed en wel thuis, of TeslaFi weet mij te vertellen dat er inmiddels 5 km met mijn auto gereden is. En dat terwijl ze hadden gezegd dat er pas de volgende dag aan mijn auto gewerkt zou worden. Dus ik bellen. Krijg in eerste instantie te horen dat ze een proefrit hebben gemaakt. Om een deukje uit de voordeur te kunnen halen? Leek me vreemd. Uiteindelijk geven ze toe dat ze 'even een collega ergens hebben afgezet'.

Ben ik de enige die dit volstrekt onacceptabel vindt? Ik noem nog even geen namen. Wil ze eerst de kans geven dit netjes op te lossen ;-)

mij zet de begrenzer en pin erop en kunnen ze lekker niet mee rijden :D
 
Ik heb 18 september mijn M3 LR AWD FSD opgehaald in Tilburg en helaas waren er nogal wat dingen mis,
sun visor maar aan kant bevestigd aan de hemel, een zeer grote panel gap aan de linker achterzijde bij het raam, verf schade, los zittende speaker en rare schade aan de air vents en na de delivery veel wind geruis aan de bestuurderskant ( zelfs opgemerkt door passagiers tijdens de rit)

Tesla service afspraak gemaakt om bovenstaande dingen te verhelpen ( hopelijk) maar ik vraag mij af of iemand anders ook deze rare anomalie hebben aan de air vents, ik ben 2.01mtr en kijk constant tegen deze plek aan tijdens het rijden.






D2A54A1A-81A7-4AFB-B8D3-72AF10D92AE2_1_105_c.jpeg


Meerdere mensen hebben geschreven over de bovenstaande problemen maar ik heb niets kunnen vinden over de air vents dus ik heb hier een foto toegevoegd
 
Gister had ik de auto geparkeerd. Uiteraard achterin zodat de kans op beschadigingen minimaal zijn. Parkeert er helaas een busje naast mijn auto en maakt een kras vlak bij de spiegel. De camerabeelden hebben de actie opgenomen en je hoort de impact van zijn deur tegen mijn auto. Helaas is de impact zelf niet te zien. Gister maar de verzekering op de hoogte gesteld. Gelukkig heb ik wel zijn contactgegevens, maar erkennen van de schade doet hij (nog) niet.
Hij gaf aan dat hij altijd voorzichtig doet vanwege de grote deuren met scherpe hoek. Op de camera is duidelijk te horen dat de deur de auto metaal op metaal raakt.

schade.jpg
nauwe doorgang voor bus.jpg