bugboy
Active Member
Ik ben rechtstreeks benaderd (via een topic op Tweakers) door een redacteur van Radar. Dat was n.a.v. de e-mail waarin Tesla aangaf het gele scherm te zien als een gebaar en niet als garantie. Heb aangegeven dat ik niet mee wilde werken aan de uitzending. Eigenlijk om twee redenen. Eerst vind ik dat Tesla de kans moet krijgen om het op te lossen (ondanks de weinig bemoedigende woorden in hun e-mail), maar ook vind ik de insteek van Radar altijd erg negatief. Bedrijven worden afgefakkeld en krijgen vaak niet de ruimte om de andere kant uit te leggen. Als iemand een steekhoudend argument geeft, dan wordt hier vaak overheen gepraat of is de tijd op.
Desondanks vind ik het een goede zaak dat Tesla te maken krijgt met de negatieve kanten van hun after-sales. Ondanks de beloftes van Elon Musk is de (bereikbaarheid van de) service de laatste tijd alleen maar minder geworden. Het wordt gewoon hoog tijd voor meer SeCs, verbeterde bereikbaarheid en een vlottere spare supplies. Ik wacht al bijna 1.5 maand op onderdelen om mijn Tesla te laten maken.
Desondanks vind ik het een goede zaak dat Tesla te maken krijgt met de negatieve kanten van hun after-sales. Ondanks de beloftes van Elon Musk is de (bereikbaarheid van de) service de laatste tijd alleen maar minder geworden. Het wordt gewoon hoog tijd voor meer SeCs, verbeterde bereikbaarheid en een vlottere spare supplies. Ik wacht al bijna 1.5 maand op onderdelen om mijn Tesla te laten maken.