L@urens
Family, Racing, Karting, MTBing
Inderdaad alle lof voor Duiven. Kom daar al sinds 2013 en blijf dat straks met de nieuwe ook doen - alleen voor servicebeurten is de bedoeling.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dan hebben we elkaar net gemist, ik was er rond 14:00 uur voor een airbag melding welke ze tijdens twee espresso's opgelost hadden en kreeg de auto ook nog aan de buitenkant gewassen terug Thanks Tesla Hasselt, nu kan ik op vakantie vertrekken..Gisteren bij SeC Hasselt langs gegaan ivm uitgeschakelde parkeerhulp. Na eerder deze week contact te hebben gehad met Support werd in overleg besloten de diagnose naar Hasselt te sturen, hierna zou ik gebeld worden. Ik was in de buurt en ging op goed geluk langs. Verteld dat ik de storing als bijzonder vervelend ervaarde, telkens onder de 10km/h geluidssignaal en melding 'parkeerhulp uitgeschakeld' én uiteraard geen hulp bij parkeren (sensoren werken dan dus niet). De alleraardigste receptioniste kon meteen zien dat de diagnose pas afgerond was maar nog niet geanalyseerd door een technicus.
Mijn auto werd gelijk binnen gereden en de diagnose zou worden bekeken. Na een dik half uur bleek dat de (parkeer)sensoren weliswaar goed waren bij individueel testen, maar dat één sensor aangaf dat zijn blikveld geblokkeerd werd (wat niet zo is). Sensor moet dus vervangen worden, moest besteld worden.
De verhalen van levertijden voor onderdelen van dit forum in gedachte vreesde ik het ergste. Doch, "de sensor zal morgen of overmorgen binnen zijn" (!) en wel in originele kleur geleverd. Afspraak voor volgende week woensdag gemaakt, auto werd weer voorgereden en aan de DeC lader gehangen ("ruitensproeier is bijgevuld en banden zijn gecontroleerd mijnheer"). Na het afronden van mijn laatste Nespresso kon ik weer huiswaarts!
Perfecte service ervaring bij SeC Hasselt dus!
Nee hoor, logistiek helemaal prima, ze hebben je nu zonder gezeur 3 weken naar achteren kunnen schuiven in de queue en alle stabilisatorstangen die op voorraad waren op andere auto's kunnen schroeven die er meteen mee gingen rijden... (...bukt...)die is besteld. Wanneer dan? Ehhh gisteren....
Drie weken stond mij auto daar mensen, drie weken! Wat een logistieke puinhoop is die tent.
Drie weken stond mij auto daar mensen, drie weken! Wat een logistieke puinhoop is die tent
De service van Tesla is futuristisch maar qua sommige andere zaken leven ze kennelijk nog in de vorige eeuwDus vraagt hij aan m’n vrouw welke kleur auto ze wil.
Er moet namelijk een nieuwe stabilisatorstang komen en die is niet op voorraad. Zodra hij er is word ik gebeld en mag ik mijn auto nog eens brengen. Inmiddels ben ik wat wantrouwig geworden en vraag of die stabilisatorstang wel echt besteld is, want op de werkbon staat er helemaal niks over. Ja hoor meneer, die is besteld. Wanneer dan? Ehhh gisteren....
Drie weken stond mij auto daar mensen, drie weken! Wat een logistieke puinhoop is die tent.
Dus vraagt hij aan m’n vrouw welke kleur auto ze wil..
De service van Tesla is futuristisch maar qua sommige andere zaken leven ze kennelijk nog in de vorige eeuw
(Net als alle andere merken natuurlijk)
Wat een super service toch van SeC Rotterdam.
We rijden net even naar de wasstraat, wil ik de kofferruimte openen maar dat gebeurt niet. Scherm zegt wat ik ook probeer dat de koffer open is.