Laat ik er maar weer eens een positieve ervaring tegenover zetten.
Onze richtingaanwijzer deed 't af en toe niet. Eerst denk je, user error, dan ga je er op letten en inderdaad, soms weigerde de pook de richtingaanwijzer aan te zetten of te cancelen. Na een paar software updates afgewacht te hebben (want ja, dat zou ook best wel een firmware probleempje kunnen zijn natuurlijk) een afspraak via de Telsa app gemaakt voor mobiele service.
- De afspraak kon worden gepland binnen 2 weken. Vond ik prima.
- Je wordt op de hoogte gehouden in de aanloop naar de afspraak.
- Op de dag van de afspraak belde de technicus 's ochtends of hij iets eerder langs mocht komen dan afgesproken.
- Hij was er vervolgens keurig op tijd.
- Een hele aardige vent die het probleem begreep, de juiste onderdelen (een complete stuur satelliet) bij zich had en de reparatie in no-time voor elkaar had.
- En het probleem daarmee ook heeft opgelost.
Ik vond dat al met al een hele goede service. Eigenlijk de meest relaxte service die ik ooit voor een auto had. Service 2.0