You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gebruik je kaartweergave of orthofoto weergave?Juist omdat het niet overal zo denderend is zou je verwachten dat kaarten van de gehele route gedownload worden wannneer er data beschikbaar is. Ik heb zelf geregeld meegemaakt dat je de grens met DE over rijdt en pas nadat meerdere reboots van de MCU hebt gedaan dat je eindelijk weer route info krijgt, Toch wel prettig als hij de eerste SuC net over de grens pland en je hebt ineens geen NAV meer.
Gebruik je kaartweergave of orthofoto weergave?
Nooit last van gehad. Wel dat er dan geen LTE is en hij niet real time navigeert. En onze MS is even oud.Beide werkt niet.
Je krijgt nog wel het blauwe lijntje van je route maar zonder referentie van zijwegen heb je daar maar beperkt wat aan.
Ik ben wel bij de SuC gekomen zo maar ideaal is anders.
Voor de duidelijkheid je krijgt alleen een grijs scherm met een blauw lijntje wat je route moet voorstellen.
Nou, leg maar uit dan wat je zou veranderen
Ik zou zelfs opperen dat wifi-bereik net nefast is omdat je dan via je eigen netwerk-infrastructuur naar het internet moet, in plaats van gewoon de interne 3G/LTE modem van beide je telefoon en je auto te gebruiken. Maar als je telefoon of je auto op een ander data-netwerk zitten dat niet zo een goeie ontvangst heeft, krijg je dit.
In de basis is het natuurlijk dat Summon via de API gaat, en die API is enkel bereikbaar over het internet, met haar voor- en nadelen.
Nooit last van gehad. Wel dat er dan geen LTE is en hij niet real time navigeert. En onze MS is even oud.
Juist omdat het niet overal zo denderend is zou je verwachten dat kaarten van de gehele route gedownload worden wannneer er data beschikbaar is. Ik heb zelf geregeld meegemaakt dat je de grens met DE over rijdt en pas nadat meerdere reboots van de MCU hebt gedaan dat je eindelijk weer route info krijgt, Toch wel prettig als hij de eerste SuC net over de grens pland en je hebt ineens geen NAV meer.
Mijn punt is dat de API en de centrale server het Single Point of Failure is, maar dat daar een vrij eenvoudige reden achter zit:Ik snap je bewoording "basis" niet. Implementatie van summon alleen via 4g/wifi is een keuze. Bluetooth niet gebruiken is een keuze. Het is repareerbaar.
Mijn stelling is dat ik de robuustheid van de software van Tesla onvoldoende vind. Als we het er eens over kunnen zijn dat mobiel internet onbetrouwbaar is, waarom is het dan zo moeilijk te verteren dat teveel afhankelijkheid voor problemen zorgt?
Dit is wat je ziet als je wel met bluetooth, maar niet met gsm verbonden bent.
View attachment 575735
Dus iets als ventileren kan niet, maar ontgrendelen kan wel. De reden om niet alles toe te laten, ontgaat mij. GSM-storing en je auto kan minder, ook al sta je er naast.