Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben afgelopen zondag weer naar Parijs gereden dit keer op 50.7 en had ergens in Noord Frankrijk een complete system freeze.

Begon met een raar geluid bij het richting aangeven en kort daarna ging de autopilot eraf gevolgd door een bevroren scherm.

Ik was al op zoek naar de eerstvolgende afrit toen het systeem een system reboot deed.

Daarna geen last meer gehad behalve dat de bestemming gewijzigd was na de reboot..
 
Versie 2020.4 is opgedoken in China! Iemand die de releasenotes kan vertalen? @Heavy Rain misschien?
Yan Chang on Twitter
IMG_5687.jpeg
IMG_5688.jpeg
IMG_5689.jpeg
IMG_5690.jpeg
IMG_5694.jpeg
IMG_5695.jpeg
IMG_5686.jpeg

Enjoy :D
 
Afspelen van sentry mode in de auto! Hoera! :-D ! Waar zie je dat? want ik kan dat niet terug lezen jn de poëtische vertaling van de Chinese release note :p!

(spraakbediening vind iedereen hier vervelend dat het niet meer goed werkt. Ben ik de enige die dat dus ook echt nooit gebruikt ook al toen het kennelijk wel werkte?)
 
Afspelen van sentry mode in de auto! Hoera! :-D ! Waar zie je dat? want ik kan dat niet terug lezen jn de poëtische vertaling van de Chinese release note :p!

(spraakbediening vind iedereen hier vervelend dat het niet meer goed werkt. Ben ik de enige die dat dus ook echt nooit gebruikt ook al toen het kennelijk wel werkte?)
Nee, je bent niet uniek. Ik gebruik hem ook nooit. Ik gebruik op geen van mijn apparaten spraakassistenten omdat ik er niet op vertrouw dat de Googles en Facebooks van deze wereld er fatsoenlijk mee omgaan, maar dat terzijde.
Ook gebruik ik in de auto nooit Netflix en spelletjes. Scheelt een hoop ergernis en storingen krijg ik de indruk als ik de berichten op het forum lees.
 
Afspelen van sentry mode in de auto! Hoera! :-D ! Waar zie je dat? want ik kan dat niet terug lezen jn de poëtische vertaling van de Chinese release note :p!

(spraakbediening vind iedereen hier vervelend dat het niet meer goed werkt. Ben ik de enige die dat dus ook echt nooit gebruikt ook al toen het kennelijk wel werkte?)
Nee, je bent niet uniek. Ik gebruik hem ook nooit. Ik gebruik op geen van mijn apparaten spraakassistenten omdat ik er niet op vertrouw dat de Googles en Facebooks van deze wereld er fatsoenlijk mee omgaan, maar dat terzijde.
Ook gebruik ik in de auto nooit Netflix en spelletjes. Scheelt een hoop ergernis en storingen krijg ik de indruk als ik de berichten op het forum lees.
Wat? Netflx en spelletjes??????? Geef mij maar Majong; alleen als ik dat in de auto wil spelen dan moet ik over een paar maanden naar mijn schoonfamilie in Shanghai
 
Majong.... ja ook leuk. Ik moet trouwens toegeven dat ik wel af en toe een potje schaak tegen de auto als ik sta te wachten bij het busstation om iemand op te halen. ;)
Ach, zal ik het maar opbiechten? Ik heb het nog niet gespeeld, maar het enige wat ik, naast Chess, leuk vind aan de spelletjes is backgammon

Trouwens voor iedereen een
新年快乐
Xīnnián kuàilè .
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Ger356