Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Afspelen van sentry mode in de auto! Hoera! :-D ! Waar zie je dat? want ik kan dat niet terug lezen jn de poëtische vertaling van de Chinese release note :p!

(spraakbediening vind iedereen hier vervelend dat het niet meer goed werkt. Ben ik de enige die dat dus ook echt nooit gebruikt ook al toen het kennelijk wel werkte?)
Ik heb het niet vertaald hoor. Het zijn mijn wensen... Maar ook die van jou begrijp ik. Twitter maar naar Elon. Jij maakt meer kans dan ik.
 
Ik heb het niet vertaald hoor. Het zijn mijn wensen... Maar ook die van jou begrijp ik. Twitter maar naar Elon. Jij maakt meer kans dan ik.

Aww! Ik dacht al klonk allemaal te mooi om waar te zijn :p. Ik zit te denken dat een reden dat het (nog) niet kan (los fat ze geen video spelervvoor hebben?) is omdat het zou moeten betekenen dat de auto een bestand uit een externe bron gaan openen dus potentieel een stuk schadelijk software, of niet?

Ik zie niet waarom ik meer kans zou hebben met twitter dan jij hoor, hoe meer mensen dat vragen hoe meer kansen dat wel :).
 
Ook op telefoon nog nooit Siri gebruikt, is al ZO veel jaar oud en werkt gewoon totaal NIET.
Is wel aardig verbeterd hoor, waar ik het eerst alleen voor bv een kookwekker gebruikte is het nu best handig. Hé Siri
-rijd naar huis, of naar [adres, bedrijf]
-bel mijn broer mobiel
-maak me wakker om kwart over zes
-speel Studio Brussel de Tijdloze
-open frunk klep
Werkt prima allemaal (de laatste na wat configuratie uiteraard)
Ik vind het dan ook best vervelend dat het in de Tesla nu vaak stuk is.
 
  • Like
Reactions: arne-nl
Is wel aardig verbeterd hoor, waar ik het eerst alleen voor bv een kookwekker gebruikte is het nu best handig. Hé Siri
-rijd naar huis, of naar [adres, bedrijf]
-bel mijn broer mobiel
-maak me wakker om kwart over zes
-speel Studio Brussel de Tijdloze
-open frunk klep
Werkt prima allemaal (de laatste na wat configuratie uiteraard)
Ik vind het dan ook best vervelend dat het in de Tesla nu vaak stuk is.

Nooit verder gekomen dan de kookwekker. Naast dat ik het raar vind tegen een apparaat te praten, is dat als hij het 1 x niet doet mijn geduld al op. Sowieso is voor al het bovenstaande niet meer nodig dan 1 a 2 knoppen drukken, dat heb ik in de helft van de tijd van die hele voice-spielerij gedaan.

Maargoed, thats how the kids 'roll' these days....
 
Nooit verder gekomen dan de kookwekker. Naast dat ik het raar vind tegen een apparaat te praten, is dat als hij het 1 x niet doet mijn geduld al op.
Tja, dat kan :)
Maargoed, thats how the kids 'roll' these days....
Dat is nog eens een compliment.
Hoe maak je die laatste? Ik ben ook wel aan het stoeien geweest, maar is nog niet gelukt
Ik zal de shortcut vanavond delen, deze werkt zonder 3rd party app. Overigens werkt die nog veel sneller met de NFC tag die ik onder de voorbumper heb geplakt.
 
Klopt. Wordt tot m’n spijt niet aangeboden.
Hoe maak je die laatste? Ik ben ook wel aan het stoeien geweest, maar is nog niet gelukt
als je een app zoals bv Tesla Remote gebruikt kun je in IOS met Siri opdrachten deze taken (laten) uitvoeren. Ik gebruik dit bv op een apple watch om van afstand mn kofferbak te openen of mn laadstekker te ontgrendelen. Kan dat laatste ook met een RFID tag via de NFC chip in de iPhone
 
als je een app zoals bv Tesla Remote gebruikt kun je in IOS met Siri opdrachten deze taken (laten) uitvoeren. Ik gebruik dit bv op een apple watch om van afstand mn kofferbak te openen of mn laadstekker te ontgrendelen. Kan dat laatste ook met een RFID tag via de NFC chip in de iPhone
Nadeel daarvan is dat je een developer moet vertrouwen met je Tesla login data
 
Tijdens dezelfde softwareversie zie ik allerlei ontwikkelingen. Oorspronkelijk was command not understood standaard.
F740ADB5-305B-4C10-B604-EF8641DBDA21.jpeg