You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voor het eerste sinds een jaar wel weer de release notes kunnen lezen na installeren 2020.4.1. MCU 1, HW 2.5
Je kan bij software toch altijd weer de release notes bekijken als je weggeklikt hebt?
bij mij ook niet, totdat ik het scherm van de release notes toevallig wat langer open liet staan, na een tijdje werden ze dan geladen.
Heb je te kiezen?2020.4.1 doen of niet? Hij staat bij mij klaar maar wat is jullie advies?
Geen verbeteringen zo op het eerste gezicht, wel verslechteringen. Zo is het slingeren om vluchtheuvels, waarbij de auto tot op de middenstreep komt, niet beter geworden. Op N-wegen doet de automatische snelheidsaanpassing het sinds 20.4 niet meer.Die van mij is nu versie 2020.4.1 aan het downloaden zie ik. Benieuwd wat voor nieuws het gaat brengen (lees: verbeteringen én verslechteringen)
En het slingeren tijdens het voorbij rijden van een vrachtwagen ?Deze morgen 2020.4.1 ontvangen op mijn 2017 MCU1 AP2 Model X. Geen merkbaar verschil, behalve dat ie bij een T-spitsing waar ik soms voorbij kom nu ietsje bruter niet wist waar ie naartoe wou. En dat ik de release notes kon lezen en het laadscherm ook onmiddellijk terug te zien is ipv een leeg wit scherm.
En het slingeren tijdens het voorbij rijden van een vrachtwagen ?
Kan ik niet over uitspreken. Heb vooral op het linkervak gehangen en er reden geen vrachtwagens op het middenvak, of ik reed op een tweevaks snelweg. Het geslingerd is me dus niet opgevallen.En het slingeren tijdens het voorbij rijden van een vrachtwagen ?
Die indruk heb ik niet.Kan ik niet over uitspreken. Heb vooral op het linkervak gehangen en er reden geen vrachtwagens op het middenvak, of ik reed op een tweevaks snelweg. Het geslingerd is me dus niet opgevallen.
Daaruit wil ik wel opmerken dat ik met 2019.40.2.1 dat wel ervaarde, maar dat dat aan 100 km/u feller voelt omdat ie dan toelaat nogal abrupte correcties te maken (en ook lane changes). Aan 120 km/u is ie blijkbaar geprogrammeerd om wat vloeiender te sturen (merk je ook in de wat langer durende lane changes) en valt dat geslingerd minder op.