Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had gisteren met 2020.8.1 toch wel een serieuze regressie te pakken. Bij het nemen van de afslag van de A12 naar de N11 ging eerst NoA zomaar uit terwijl dat met 2020.4.1 niet gebeurde, daar bleef NoA gewoon actief.
Direct na de afslag, waar de vorige versie dan nogal eens de weg kwijt was op de plek waar je van 1 naar 2 banen gaat en het een goed idee vond om dan maar links de weg af te sturen bleef hij nu wel de goede kant op rijden. Maar dat was maar voor een halve seconde. Daarna gingen alle alarmbellen af, ik moest mijn koffie en croissant laten vallen om direct het stuur over te nemen. Niet echt een verbetering.

En wat @ramonneke zegt: vlak voor het samenvoegen van rijbanen gaan de knipperlichten vrolijk links, rechts, onder en boven aan en uit.
 
CEF42C58-7E90-4EAB-9B5B-E9739B82C446.gif


gekregen van een hoestende man in een regenjas
 
  • Disagree
Reactions: ScoopT


oeps, ik moest bij de autopilot uitwijk hierboven denken aan dit filmpje over path prediction.

In het uitwijk gifje hierboven zie je dat autopilot net te laat instuurt en over de schuine-lijn-naar-rechts van het verdringingsvlak gaat. Vervolgens komt autopilot in de rechter rijbaan te ver naar rechts uit en gaat zelfs over de rechter buitenlijn. Graag jullie commentaar of autopilot hier gebruik maakt van path prediction.
 
Ik had gisteren met 2020.8.1 toch wel een serieuze regressie te pakken. Bij het nemen van de afslag van de A12 naar de N11 ging eerst NoA zomaar uit terwijl dat met 2020.4.1 niet gebeurde, daar bleef NoA gewoon actief.
Direct na de afslag, waar de vorige versie dan nogal eens de weg kwijt was op de plek waar je van 1 naar 2 banen gaat en het een goed idee vond om dan maar links de weg af te sturen bleef hij nu wel de goede kant op rijden. Maar dat was maar voor een halve seconde. Daarna gingen alle alarmbellen af, ik moest mijn koffie en croissant laten vallen om direct het stuur over te nemen. Niet echt een verbetering.

En wat @ramonneke zegt: vlak voor het samenvoegen van rijbanen gaan de knipperlichten vrolijk links, rechts, onder en boven aan en uit.

ik had gisterochtend ook ongeveer daar precies hetzelfde op de A12 en daarna alles weg vusualisatie, autopilot en emergency break. En op het scherm deze meldingen.
 

Attachments

  • DD03E201-6565-4CC5-BCB4-CB862114B71D.jpeg
    DD03E201-6565-4CC5-BCB4-CB862114B71D.jpeg
    325.5 KB · Views: 31
Hallo allemaal,

Ben er nog niet helemaal uit hoe alles werkt hier, maar ben op zoek naar kijktips voor onderweg naar de wintersport in Frankrijk voor tijdens het laden voor de kids in mijn Tesla Model 3.
Heb de Tesla sinds eind 2019 (zoals half Nederland). De software is up-to-date, alleen hoe kan ik zorgen dat ik Netflix kan kijken?
Na wat Google werk heb ik deze kijktips gevonden, maar dat is meer over suggesties voor series: Tesla Netflix kijktips - Elektrischeautovakanties.nl
En niet direct over hoe je zorgt dat je onderweg kunt kijken als je aan de Supercharger staat. Moet ik dingen downloaden, hoe stream ik, heb ik wifi nodig, etc?

Kunnen jullie ervaringen delen?

Dank,
Timo
 
  • Funny
Reactions: DucaTinus
Hallo allemaal,

Ben er nog niet helemaal uit hoe alles werkt hier, maar ben op zoek naar kijktips voor onderweg naar de wintersport in Frankrijk voor tijdens het laden voor de kids in mijn Tesla Model 3.
Heb de Tesla sinds eind 2019 (zoals half Nederland). De software is up-to-date, alleen hoe kan ik zorgen dat ik Netflix kan kijken?
Na wat Google werk heb ik deze kijktips gevonden, maar dat is meer over suggesties voor series: Tesla Netflix kijktips - Elektrischeautovakanties.nl
En niet direct over hoe je zorgt dat je onderweg kunt kijken als je aan de Supercharger staat. Moet ik dingen downloaden, hoe stream ik, heb ik wifi nodig, etc?

Kunnen jullie ervaringen delen?

Dank,
Timo

Ik denk dat je beter terecht bent bij het beginnersvragen draadje.
 
Ben er nog niet helemaal uit hoe alles werkt hier, maar ben op zoek naar kijktips voor onderweg naar de wintersport in Frankrijk voor tijdens het laden voor de kids in mijn Tesla Model 3.
Heb de Tesla sinds eind 2019 (zoals half Nederland). De software is up-to-date, alleen hoe kan ik zorgen dat ik Netflix kan kijken?
Na wat Google werk heb ik deze kijktips gevonden, maar dat is meer over suggesties voor series: Tesla Netflix kijktips - Elektrischeautovakanties.nl
En niet direct over hoe je zorgt dat je onderweg kunt kijken als je aan de Supercharger staat. Moet ik dingen downloaden, hoe stream ik, heb ik wifi nodig, etc?

Netflix en Youtube kijken kan idd alleen als je in P staat en er een netwerkverbinding is. In het scherm rechtsonder kan je op het pijltje drukken om in het submenu te komen met daarin 'web', 'entertainment' en 'toybox'. Kies 'entertainment' en dan Netflix.

Zie ook:

, vanaf ongeveer 1.00 minuut

Een verwijzing naar de Tesla handleiding is in dit geval wat misplaatst, want ik kan er in de handleiding niets over vinden.