Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
gisteren 2020.8.1.1 gekregen, de TPMS reset knop zou weer terug zijn, maar ik kan hem niet vinden. Zit in elk geval niet onder het servicemenu. Maarrrrrr, na een keer de wielconfiguratie te wisselen is EINDELIJK , na een half jaar of zo, mijn TPMS foutmelding verdwenen. En mijn efficiency lijkt opeens weer normaal. Waar ik de laatste tijd altijd een verbruik van tussen de 300 en 400 wh per km had, hoe stapvoets ik ook reed, heb ik vandaag met diverse korte ritjes in totaal 150 km gereden met een gemiddeld gebruik van 159wh per km... Als dat zo blijft ben ik weer helemaal blij! Dan is het langzame superchargen ook iets minder erg omdat ik dan niet meer perse bij elk ritje aan de charger moet. Misschien moet ik nu de simkaart er maar uit trekken om te voorkomen dat er weer een nieuwe updat komt waarmee het weer slechter wordt.
 
gisteren 2020.8.1.1 gekregen, de TPMS reset knop zou weer terug zijn, maar ik kan hem niet vinden. Zit in elk geval niet onder het servicemenu. Maarrrrrr, na een keer de wielconfiguratie te wisselen is EINDELIJK , na een half jaar of zo, mijn TPMS foutmelding verdwenen. En mijn efficiency lijkt opeens weer normaal. Waar ik de laatste tijd altijd een verbruik van tussen de 300 en 400 wh per km had, hoe stapvoets ik ook reed, heb ik vandaag met diverse korte ritjes in totaal 150 km gereden met een gemiddeld gebruik van 159wh per km... Als dat zo blijft ben ik weer helemaal blij! Dan is het langzame superchargen ook iets minder erg omdat ik dan niet meer perse bij elk ritje aan de charger moet. Misschien moet ik nu de simkaart er maar uit trekken om te voorkomen dat er weer een nieuwe updat komt waarmee het weer slechter wordt.
Heb je ook gemerkt dat het voorverwarmen weer werkt, zie mijn post in het AP1 topic ;-)
 
  • Like
Reactions: one-ten
Ik zit nog op 2020.4.1 maar rijd de laatste week ook veel zuiniger. Zal wel door de hogere buitentemperatuur komen.
Ik zit ook nog op 2020.4.1 en vandaag zo’n 20% minder verbruik ten opzichte van enkele weken geleden.
Maar wat je zelf al schrijft het is iets warmer, daarbij hadden we enkele weken geleden relatief veel wind, en we mogen nu natuurlijk maar 100km/h. Alle beetjes helpen....
 
Mijn Tesla verbruikte de laatste tijd zo veel dat ik al 95 was gaan rijden op de snelweg, anders haalde ik de afstand tussen twee superchargers niet. Denk dat ik nu wel weer 100 kan gaan rijden, maar harder is met een 60kW accu niet te doen :). Maar ik was het inderdaad al gewend van mijn Land Rovers...

Iemand nog iets huren van de zomer :) ... Zo ongeveer alles is inmiddels gecancelled inmiddels :-(