Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Ik dacht gisteren slim te zijn door de AP in te stellen op absoluut 106 km/u. Werkt voor geen meter. Telkens weer een sprint naar 136 km/u:confused:

Dus steeds maar weer voet op het gas houden en de snelheid met het wieltje naar beneden ratsen. Geef mij de oude CC maar.

Wat rete-irritant is, als je dat wieltje gebruikt, bijvoorbeeld de +10 instelt en de maximum snelheid wisselt, dan blijft hij een hele lange tijd die maximale snelheid aanhouden. Met alle (bekeuringen) risico’s van dien. Moet je echt alert op blijven.
 
Sorry, maar hier snap ik geen jota van.
In de app :

Screenshot_20200318-080909_Tesla.jpg
 
Hij detecteert niet zozeer dat hij hard wordt dichtgedaan, maar wel dat hij binnen korte tijd “dicht-open-dicht-open-dicht-open” gaat. Conclusie is dan dat de gebruiker de console te hard dichtdoet waardoor het deksel weer open veert.

Ja dat deed ik op dag 1 en omdat de klep weer open gaat is de natuurlijke reactie om het dan nóg harder dicht proberen te doen, maar dankzij de melding is het voorzichtig gelukt :) effectief dus.
 
Dat idee van de niet werkende absolute snelheid heb ik ook, maar ik dacht dat ik het gewoon niet begrijp.
En dat is ook duidelijk een andere funktie dan de hierboven genoemde "speed limit mode".
Hier hetzelfde probleem, ook al meerdere keren van relatief afgehaald. Maar daar doet hij niets mee.
 

Attachments

  • Screenshot_20200319-025020_Acrobat for Samsung.jpg
    Screenshot_20200319-025020_Acrobat for Samsung.jpg
    262.8 KB · Views: 43
Ik zit op software versie 2020.4.1
Vandaag heb ik de melding gekregen van een update naar versie 2020.8.1.1

Maar ik krijg deze update niet geinstalleerd. Zowel via de app als de auto zelf. De update wordt gestart maar dan plots afgebroken zonder meer....

Nooit voordien dit probleem gehad. Enige tips om deze toch geinstalleerd te krijgen?
 
Ik zit op software versie 2020.4.1
Vandaag heb ik de melding gekregen van een update naar versie 2020.8.1.1

Maar ik krijg deze update niet geinstalleerd. Zowel via de app als de auto zelf. De update wordt gestart maar dan plots afgebroken zonder meer....

Nooit voordien dit probleem gehad. Enige tips om deze toch geinstalleerd te krijgen?

Ik heb hier ook last van gehad. In de auto een reset doen helpt heb ik gemerkt en dan gaat hij wel installeren. Dus even de auto in en de scroll wieltjes en het rempedaal tegelijk indrukken en wachten to hij gaat resetten.
 
  • Helpful
Reactions: Tazmanian