Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Volgens UniFi heeft onze Model 3 11 juni 1,6GB gedownload, maar geen notificatie gekregen. Vandaag nog even in de instellingen gekeken en hij begon opnieuw een update to downloaden, nu 1GB en vreemd genoeg ook meer dan 2,7GB geüpload.

Nu dus ge-update naar versie 16.3.
 
Erg mooie features die er aan gaan komen in 2020.24: parking side-cams, selfie-cam en dashcam viewer trigger point:

Eaxbn_LUMAAMokj
 
Moet echt zeggen dat ik de parking side-cams functie wel geweldig vind. En de on-route battery warmup is ook fijn zeker als je met Maingau nog Ionity blijft gebruiken. Enige nadeel vind ik dat het gekoppeld is aan de laadlocatie en daarvan weten we inmiddels dat niet alle non-SuC's er goed in staan.
 
Ooh ze gaan eindelijk de cabincam gebruiken. Interessant, al is het wat betref privacy wel een dingentje, goed om te horen dat het niet aan de vin gekoppeld zou zijn en opt in maar toch...

Iets anders :

20200617_153246.jpg
Misschien niets nieuws voor veel van jullie, maar ik heb dus eindelijk wat km gereden met de laatste versie en vond een nieuwe feature ivm de oranje cones, de auto wilt indien mogelijk ons sturen op de baan weg van de cone, zie plaatje. Het was op de snelweg, de linkerbaan was afgesloten, er waren wat wagen gestopt in de baan ivm knippen van het groen, we mochten gewoon 120 rijden daar nog steeds gek genoeg (was best ruime opgezet). Zoals sinds kort de auto ging dus ook vanzelf minder hard rijden als hij een stille auto op de linker baan detecteede (te zien aan de pijltjes op de linkerbaan). Beste een goeie feature vond ik dus, al wou ik in dat geval niet op de rechterbaan verplaatsen omdat daar zaten alle vrachtwagen langzamer te rijden, maar in principe wel een goeie suggestie. Voor full FSD zou hij eigenlijk wel die overweging moeten kunnen maken of hij echt recht moet gaan rijden. Niet een makkelijke zaak lijkt me.
 

@Woodytoo
Bij mij deed hij het ook goed tot upgrade 2020.20.1. Sindsdien wordt de SSD T5 niet meer erkend. Van Tesla krijg ik geen afdoend antwoord (ze weten het niet) en SAMSUNG antwoordt mij het volgende:

“Wij informeren u dat de T5 is niet compatibel met een tesla of andere auto USB apparaten.
De SSD is allen compatibel met Windows en Mac en beperk model apparaat android.”

Werkt de T5 nog bij jou?