Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk dat hij bedoelt het uitzetten van bv de richtingaanwijzer naar rechts door nogmaals half rechts aan te geven.
Het vreemde is dat dat meestal werkt, maar vandaag werkte het een keer niet. Ik voegde uit, zat al op de uitvoegstrook, gaf nogmaals richting naar rechts aan, maar wat ik ook deed, de aanwijzer bleef knipperen. Ik moest toen de hendel naar links doen om hem uit te schakelen.
 
Meh! 36.2.3 had mijn de driving style terug gezet naar roll ipv hold. Ik heb het snel terug gezet, ik heb vandaag een paar keer onverwacht moeten remmen waar ik dacht dat de auto zelf ging stoppen, niet echt een fijne verrassing op deze manier :'). Ik houd nu echt te veel van de hold mode!
Ja dat had ik dus ook, vreemd dat een update je voorkeuren weer aanpast van het nieuwe feature uit de vorige update, had daar dus geen rekening mee gehouden.
Ws is deze upgrade van 36.2.2 naar 36.2.3 dus een bug fix upgrade (kon ook zo snel niet iets nieuws vinden in de release notes) maar wel vreemd dat het de settings aanpast.
 
Ik denk dat hij bedoelt het uitzetten van bv de richtingaanwijzer naar rechts door nogmaals half rechts aan te geven.
Het vreemde is dat dat meestal werkt, maar vandaag werkte het een keer niet. Ik voegde uit, zat al op de uitvoegstrook, gaf nogmaals richting naar rechts aan, maar wat ik ook deed, de aanwijzer bleef knipperen. Ik moest toen de hendel naar links doen om hem uit te schakelen.

Dit heb ik ook al een aantal keren meegemaakt inderdaad. Super irritant.
 
Zijn bij jullie ook de phantom brakes verleden tijd of is het bij mij toeval? Sinds v10 (nu 2 maanden) niet meer gehad, voorheen was het 1x per week een phantom brake.
Dat dacht ik ook. Tot vanochtend: toen weer een vette, onvervalste phantom brake voor een portaal of zo. Bummer.

Terwijl ik gisterenavond zo positief gestemd was over V10 omdat ik voor het eerst de het hele stuk snelweg van werk -> huis ononderbroken op FSD kon rijden. Alle rijstrookwissels gingen vlekkeloos.
 
Ik denk dat hij bedoelt het uitzetten van bv de richtingaanwijzer naar rechts door nogmaals half rechts aan te geven.
Het vreemde is dat dat meestal werkt, maar vandaag werkte het een keer niet. Ik voegde uit, zat al op de uitvoegstrook, gaf nogmaals richting naar rechts aan, maar wat ik ook deed, de aanwijzer bleef knipperen. Ik moest toen de hendel naar links doen om hem uit te schakelen.

Ik kan bevestigen dat als er een afgebroken autopilot-actie was, het knipperlicht niet uitgezet kan worden met half indrukken. Half indrukken zorgt voor nogmaals 3x knipperen en daar moet je dan op wachten, wat verre van ideaal is als je zojuist de auto uit de AP hebt moeten trekken.
 
Ik denk dat hij bedoelt het uitzetten van bv de richtingaanwijzer naar rechts door nogmaals half rechts aan te geven.
Het vreemde is dat dat meestal werkt, maar vandaag werkte het een keer niet. Ik voegde uit, zat al op de uitvoegstrook, gaf nogmaals richting naar rechts aan, maar wat ik ook deed, de aanwijzer bleef knipperen. Ik moest toen de hendel naar links doen om hem uit te schakelen.
Als je hem half hebt ingedrukt kan je hem met half indrukken naar beide kanten uitzetten. Als je hem door de klik hebt doorgedrukt kan het niet. Vanmorgen nog even getest.
 
Ik heb iets geks met een laatste update waarbij ik een geluid krijg alsof de riemen niet vastzitten terwijl ik in de P stand sta.
Dus ik zet auto in de P en dan riem los en dan piep,piep,piep. Nog nooit eerder gehad.

Ik twijfel of ik hier een servicebeurt voor moet gaan inplannen of gewoon maar even wachten tot een nieuwe update.
Iemand anders zoiets gehad?
 
Ik heb iets geks met een laatste update waarbij ik een geluid krijg alsof de riemen niet vastzitten terwijl ik in de P stand sta.
Dus ik zet auto in de P en dan riem los en dan piep,piep,piep. Nog nooit eerder gehad.

Ik twijfel of ik hier een servicebeurt voor moet gaan inplannen of gewoon maar even wachten tot een nieuwe update.
Iemand anders zoiets gehad?

Voor software-achtige schoonheidsfoutjes kies ik vaak voor reset (beide knopjes op stuur) of geduldig afwachten tot volgende update.
We zijn af en toe bevoorrecht met nieuwe opties maar ook wel eens met kleine kinderziektes -> komt uiteindelijk altijd goed bij Tesla ;)
 
Ik heb iets geks met een laatste update waarbij ik een geluid krijg alsof de riemen niet vastzitten terwijl ik in de P stand sta.
Dus ik zet auto in de P en dan riem los en dan piep,piep,piep. Nog nooit eerder gehad.

Ik twijfel of ik hier een servicebeurt voor moet gaan inplannen of gewoon maar even wachten tot een nieuwe update.
Iemand anders zoiets gehad?

Is bekend, irritant, maar zal wel worden gecorrigeerd in volgende update.