Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Zo werkt het altijd. Je krijgt pas de melding dat er een update is als de wagen hem heeft gedownload.
En dan kan je nog kiezen op welk moment hij wordt geinstalleerd (default 01:00 uur 's nachts).
Omdat ik tot tweemaal toe dezelfde update gedownload of geinstalleerd kreeg??????????, probeerde ik vanochtend om deze "handmatig" nogmaals te installeren. Dus omdat ik de mogelijkheid open liet dat installatie de eerste keer niet gelukt was.
Dat lukte niet daar er m.i geen knop-mogelijkheid voor is. Maar is die mogelijkheid er dan wel?

Voor mij hoeft er geen video- streaming te komen tijdens Superchargen, omdat ik waarschijnlijk toch maar een paar keer in een heel jaar Supercharge tijdens vakanties als er geen destination charges in de buurt van een bed-and breakfast of chambre d'hotes zijn. Daarnaast...........inklapbaar zonnepanelen satellietschoteltje met automatische satellietfinder erop en je kan live kijken naar Film4 of tv; zelfs naar Reuters. Zo goedkoop tegenwoordig.
 
Last edited:
Ik weet dat dit niet de plek is, maar ik zag vluchtig geruchten over HW3 langs schieten? Is dat iets van de afgelopen anderhalve maand?
HW3 is in de auto's gebouwd vanaf midden april 2019 standaard aanwezig. Een van de belangrijkste voordelen van HW3 veel meer verwerkingskracht. Camera's kunnen op hogere resolutie beeldinformatie sneller verwerken. Dit is noodzakelijk voor FSD.
Voor degenen die FSD hebben zal de hardware gratis upgrade krijgen naar HW3