Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
En even dubbelpost :rolleyes:

Weinig interessants voor mij. Ben niet van de games en Netflix kijken doe ik liever op de bank. Weinig tot geen nieuws over EAP/FSD. Jammer, gemiste kans. Hoop dat dat met HW3 upgrades komt.....

Ook kleine dingen als Sentry en TeslaCam terugkijken zie ik niet in de releasenotes staan. EN dat zou mi toch prio hebben boven Youtube... En de ruitenwissers zijn nog steeds wel heel erg beta.
 
En even dubbelpost :rolleyes:

Weinig interessants voor mij. Ben niet van de games en Netflix kijken doe ik liever op de bank. Weinig tot geen nieuws over EAP/FSD. Jammer, gemiste kans. Hoop dat dat met HW3 upgrades komt.....

Ook kleine dingen als Sentry en TeslaCam terugkijken zie ik niet in de releasenotes staan. EN dat zou mi toch prio hebben boven Youtube... En de ruitenwissers zijn nog steeds wel heel erg beta.
Ik heb eigenlijk nog nooit een probleem met de ruitenwissers ervaren. Weird.
 
Niet als 1920x1080 as in Full HD, resolutie is 4:3 in 1280x960 dus meer HD Ready resolutie.

Echter, deze beelden worden momenteel in een lagere resolutie verwerkt en op een lagere framerate omdat de HW2.x Autopilot computer dit niet aan kan.

precies.. De FSD computer rendert de beelden nu lager ivm systeemload. Met HW3.0 kan kwaliteit en framerate omhoog!
 
Oké dus als je een hw2.5 auto hebt en geen FSD besteld hebt dan blijf je voor altijd die k*t ruitenwissers houden??? Dat zou gierig zijn zeg... Kan ik dus alle wenselijke verbeteringen waarvan ik hoopte dat die nog zouden komen ook gewoon vaarwel zeggen, want zodra het veel of meer rekenkracht kost zal het niet werken op HW2.5?