Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Volgens Teslafi rolt 2019.32.11 vlot uit en al op 46% van de Teslafi gebruikers uitgerold in 2.5 dag. Als ik bij de detail gegevens kijk lijkt het erop dat het ongeveer 15% EU voertuigen zijn.

Musk zei dat eerst FSD owners de versie zouden krijgen maar daar geloof ik met deze cijfers weinig van. Wellicht kregen FSD owners de eerste minuut :-D

Ik gebruik zelf Stats en daaruit blijkt dat slechts 6% van de gebruikers op 2019.32.11 zit.

49.7% op 2019.32.2.2 en 25% nog op 2019.32.2.1...

Zal Teslafi ongetwijfeld meer worden gebruikt dan Stats maar vind het verschil toch wel opvallend.
 
Vreemd is dat toch, het leek mij wel verbeterd. Het is nog niet goed dus.
Met mijn 6 maanden ervaring zie ik vooral de genoemde 'druilregen' als een probleem. Als het gewoon pleurt vond ik het in de zomer eigenlijk meestal ook met 9.0 wel prima, hij is alleen weinig assertief als het miezert en opspat - dan zit je regelmatig met een onbruikbare voorruit vol water die je maar weer zelf met een drukje schoont.
Ik gebruik zelf Stats en daaruit blijkt dat slechts 6% van de gebruikers op 2019.32.11 zit.

49.7% op 2019.32.2.2 en 25% nog op 2019.32.2.1...

Zal Teslafi ongetwijfeld meer worden gebruikt dan Stats maar vind het verschil toch wel opvallend.
Het is me eerder al wel opgevallen dat TeslaFi wel meer 'tech savvy users' aantrekt, die een stuk vaker 'Geavanceerd' aan hebben staan vermoedelijk. Ik vond de percentages op TeslaFi ook al wel enorm hoog uitgaande van alleen FSD buyers met Advanced mode aan.
 
2019.32.11 en netflix en youtube werken perfect, maar het scherm van de model 3 gaat nu wel mooier zijn met de films!
geen probleem met ruitenwissers trouwens hier...

PS ook even getest en nu worden er 4 cameras opgenomen als dashcam
 
Audio + video in de browser! Je kunt dus van meer diensten gebruik maken dan Netflix en YouTube.
Ik ben benieuwd of je nu ook de beelden van de USB-stick (evt via TeslaCam Video WebApp Player ) ook kan bekijken in de auto. Dat zou pas echt een toegevoegde waarde zijn.

Is er al ergens een roadmap verschijnen van welke functionaliteiten er in welke releases te verwachten zijn? Heb een tijd geleden een soortgelijk lijstje gezien voor de "v9" software.
 
Dat nu na 5GB aan ogeslagen fimpjes de sentry beelden worden gedelete is ook wel erg handig. Jammer dat je dat niet op 10 of 20 gb kan instellen. Als je parkeert aan een doorgaande weg wil het dataverbruik nogal eens oplopen.

Terugkijken op het scherm zit er nog niet bij overigens