Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Toeval of niet, maar na 36.2.1 tot 90% (9500km) opgeladen heeft hij nu 440km nog aan. Nog meer mensen drops opgemerkt?
Bij de vorige drop stond de km stand op rond 7500km

Ja, bij mij ook wederom een drop, nu ook max 440 bij 90% vol. Ben wel benieuwd overigens of met de nieuwe stop-optie de remmen nog wel vaak genoeg gebruikt worden om ze niet te veel te laten vastroesten etc zeker straks in t pekelseizoen (nog wel een dingetje ook op andere EVs)

Ben ik overigens de enige waarbij de automatische ruitenwisser nog steeds knap dramatisch werkt? Ik begin er wel aardig aan te wennen met handmatige correcties maar nu ik weer even een keer in een andere auto met regensensor door de ochtendmoesson gecrossed ben in het donker is de irritatie weer volledig terug want dat werkt toch echt wel stúkken beter dan de Tesla-variant.
 
Ja, bij mij ook wederom een drop, nu ook max 440 bij 90% vol. Ben wel benieuwd overigens of met de nieuwe stop-optie de remmen nog wel vaak genoeg gebruikt worden om ze niet te veel te laten vastroesten etc zeker straks in t pekelseizoen (nog wel een dingetje ook op andere EVs)

Ben ik overigens de enige waarbij de automatische ruitenwisser nog steeds knap dramatisch werkt? Ik begin er wel aardig aan te wennen met handmatige correcties maar nu ik weer even een keer in een andere auto met regensensor door de ochtendmoesson gecrossed ben in het donker is de irritatie weer volledig terug want dat werkt toch echt wel stúkken beter dan de Tesla-variant.
Als het koud is heb je weinig regen dus heb je de helaas de remmen nodig. Zo blijven ze gangbaar.
 
De echte vraag: waarom heet je auto Kevin?


Kevin was de ‘werknaam’ van mijn ongeboren kleinkinderen, toen tijdens de zwangerschap het geslacht nog moest geheim blijven. Het is een naam waarvan het duidelijk was dat die het niet zou worden.
Toen men mij bij afhaling van mijn wagen vroeg hoe hij zou heten, was ik op die vraag niet voorbereid en koos ik ook Kevin. Voor ik wist hoe ik die kon wijzigen, was die al wat ‘verpersoonlijkt’ en is hij gebleven.
 
Ik heb na eerste 6 maanden zonder toch onlangs de autopilot geactiveerd en best wel blij met in file rijden en ook de autosteer.

Toch zijn er een hoop situaties waar ik gewoon terug zou willen naar de standaard cruise control die bij inschakelen gewoon snelheid van dat moment overneemt, zelf even met stuurwieltje af en toe 5 er bij of er af rij je op veel wegen relaxter.

Vooral hier de lokale N209 waar Tesla om haverklap denkt dat je maar 50 mag terwijl het alweer 80 is is erg irritant (vooral voor achterliggers).

Zou dus vooral fijn zijn als je die automatische snelheid obv map data gewoon uit zou kunnen zetten...
Ah, bij Bleiswijk? Dat is me ook opgevallen...
 
  • Like
Reactions: stolkert